بازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از مرکز فوق تخصص ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۰۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۷ کد : ۴۸۷۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
با حضور دکتر جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان مرکزی ، فتح آبادی مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی و شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، ضمن بازدید از مرکز فوق تخصص ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، نشست صمیمانه ای برگزار شد.
بازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از مرکز فوق تخصص ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز سه شنبه 2 بهمن ماه 97 ،  با حضور دکتر جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان مرکزی ، فتح آبادی مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی و شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، ضمن بازدید از مرکز فوق تخصص ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، نشست صمیمانه ای برگزار شد.

در این نشست شهرجردی به ارائه گزارشی از خدمات و فعالیتهای جهاد دانشگاهی استان مرکزی پرداخت ، وی با تاکید بر این امر که راه اندازی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی با توجه به نیاز مردم شهرستان اراک و استان و با هدف کمک به سیستم درمان و خدمت رسانی به مردم صورت گرفته است ،  خواستار همکاری و مشارکت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به جهاد دانشگاهی جهت ارائه خدمات بهتر و گسترده تر شد.

دکتر جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان مرکزی نیز در این نسشت عنوان کرد : جهاد دانشگاهی مجموعه بسیار خوبی است ، کمک دانشگاه علوم پزشکی است و مردم از خدمات این مرکز منتفع می شوند ، بسیاری از بیمارانی که مجبور بودند جهت دریافت خدمات به استان های دیگر مراجعه نمایند ، امروز این خدمات را از مرکز فوق تخصص ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی دریافت می کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان مرکزی در ادامه افزود : دیدگاه علوم پزشکی به این مرکز مثبت و مبتنی بر تعامل و کمک به حل مشکلات است.

فتح آبادی مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی نیز عنوان کرد : اقدام جهاد دانشگاهی استان مرکزی در راه اندازی مرکز فوق تخصص ناباروری ایثارگرانه تلقی می گردد ، چرا که این نهاد با صرف هزینه های قابل توجه ، خدمات خوبی را به این بخش از بیماران ارائه می دهد و 80 درصد از بیماران این استان و استان های مجاور  جهت درمان به این مرکز مراجعه می نمایند .

در جریان این بازید از دکتر غفاری زاده مدیر مرکز فوق تخصصی ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی به معرفی خدمات و بخش های مختلف مرکز فوق تخصص ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی پرداخت ، وی عنوان کرد : مرکز دارای بخش‌های تخصصی زنان و نازایی است که خدماتی همچون سونوگرافی ، لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، کورتاژ تشخیصی، تخلیه کیست تخمدان، شروع سیکل‌های درمانی ICSI، IVF، IUI و سایر جراحی‌های تخصصی را ارائه می‌دهد.

مدیر مرکز فوق تخصص ناباروری جهاد دانشگاهی در ادامه افزود : در بخش تخصصی مردان (آندرولوژی) آزمایش‌های هورمونی و همچنین اسپرموگرام و اقدامات درمانی لازم دارویی یا جراحی انجام می‌شود و بخش مشاوره ناباروری به منظور افزایش آگاهی زوجین از انواع مشکلات ناباروری، آشنا ساختن آنها با سیستم‌های درمانی و حمایتی و امکانات موجود در این مرکز راه‌اندازی شده است.

غفاری زاده در پایان توضیحات خود گفت : بخش‌های مشاوره  ناباروری ، مشاوره روانشناسی و آزمایشگاه جنین شناسی، بخش غدد و کنترل بارداری از دیگر بخش‌های این مرکز تخصصی است.


نظر شما :