پرداخت ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان مرکزی

۰۲ مهر ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۳ کد : ۴۹۰۴۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی امسال در نقاط مختلف استان پرداخت شد.
پرداخت ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ جمشید امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این باره، گفت: پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی امسال در نقاط مختلف استان هدفگذاری شده است.

وی بیان کرد: پرداخت این تسهیلات با عاملیت بانک‌های توسعه تعاون، رفاه کارگران و کشاورزی است که به این بانک‌ها ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهارکرد: سهم شهرستان خمین از تسهیلات مشاغل خانگی ۷۰ میلیارد ریال است و تاکنون ۳۶ متقاضی از این شهرستان برای دریافت ۲۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

امیدی ادامه داد: سهم استان مرکزی از بند ب تبصره ۱۶ نیز ۲ هزار و ۲۴۹ میلیارد ریال است که از این تسهیلات ۳۴۳ میلیارد ریال سهم بهزیستی خمین است.

وی اظهارکرد: تاکنون ۴۸ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب بند ب تبصره ۱۶ در این شهرستان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان، خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اختصاص یافته و ۲۴۹ میلیارد ریال از این اعتبار برای پرداخت در خمین هدفگذاری شده است.

گفتنی است؛ طرح ملی مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد اشتغال پایدار همزمان با سراسر کشور به همت جهاددانشگاهی در استان مرکزی در حال اجراست.

کلید واژه ها: استان مرکزی


نظر شما :