معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی تاکیدکرد:

تخصیص بودجه به استان‌ها بر اساس عملکرد واحدها صورت می گیرد/اتخاذ سبک جدیدی از آموزش در جهاددانشگاهی

۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۰ کد : ۴۹۴۹۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
بیجندی از حمایت مالی و معنوی واحدهای جهاددانشگاهی خبر داد و اعلام کرد: بودجه ای برای این منظور برای حمایت از واحدهای جهاددانشگاهی در نظر گرفته شده است که بر اساس عملکرد واحدها به آن ها پرداخت می شود.
تخصیص بودجه به استان‌ها بر اساس عملکرد واحدها صورت می گیرد/اتخاذ سبک جدیدی از آموزش در جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر محمد صادق بیجندی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی در نشست  “دانش افزایی و راهبری طرح های ملی و اشتغال محور” که با سخنرانی دکتر روح الله فیروزآبادی رئیس جهاددانشگاهی و سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر مدیران دستگاه ها برگزار شد، گفت: تاکیدات جدید رئیس جهاددانشگاهی در زمینه آموزش و کارآفرینی که حاوی نکات و مطالب مهمی در زمینه رویکرد جدید به آموزش و کارآفرینی بود، مورد توجه جدی قرار می گیرد.

وی در این نشست که با حضور مدیران و معاونان آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی سراسر کشور برگزار شد از برنامه این معاونت برای توسعه طرح های آموزش و کارآفرینی با ماموریت ها و رویکردهای جدید خبر داد و افزود: این برنامه ها در هفت محور و با همکاری واحدهای جهاددانشگاهی ۲۱ استان کشور برگزار می شود.

این مقام مسئول از حمایت مالی و معنوی این واحدها خبر داد و اعلام کرد: بودجه ای برای این منظور برای حمایت از واحدهای جهاددانشگاهی در نظر گرفته شده است که بر اساس عملکرد واحدها به آن ها پرداخت می شود.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه ریاست جهاددانشگاهی در این نشست بر چند اصل مهم مثل نافع بودن آموزش ها، شبکه سازی در امر آموزش، برندسازی و زیرساخت بودن آموزش ها تاکید کرد گفت: این نگاه دکتر دهقانی فیروزآبادی تازه است و باید سبک جدیدی از آموزش را در جهاددانشگاهی دنبال کنیم.

بیجندی با اشاره به اینکه باید بخش خصوصی را نیز در امر آموزش ها مشارکت بدهیم گفت: باید برای موفقیت از پوسته ها و قالب های سنتی خارج شویم و آموزش های عالی و علمی و کاربردی را را بر اساس نیاز جامعه و بازار کار طراحی و توسعه دهیم.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در ادامه بر ریل گذاری جدید در حوزه آموزش تاکید کرد و گفت باید به سمت آموزش های با کیفیت حرکت کنیم.

گفتنی است؛ نشست“دانش افزایی و راهبری طرح های ملی و اشتغال محور” 25 و 26 مهرماه در کرج در حال برگزاری است و معاون آموزشی جهاددانشگاهی و مدیر و کارشناس سازمان اشتغال جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست دو روزه حضور دارند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی کارآفرینی نشست اشتغال


نظر شما :