برگزاری کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان دلیجان با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۵ کد : ۵۰۲۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان دلیجان با حضور فرماندار دلیجان، رئیس جهاددانشگاهی استان، مدیر ستفا استان و شهرداران دلیجان و نراق ۷ بهمن ماه به همت ستفا استان مرکزی در فرمانداری دلیجان برگزار شد.
برگزاری کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان دلیجان با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان دلیجان با حضور فرماندار دلیجان، رئیس جهاددانشگاهی استان، مدیر ستفا استان و شهرداران دلیجان و نراق 7 بهمن ماه به همت ستفا استان مرکزی در فرمانداری دلیجان برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ سیامک سلیمانی فرماندار دلیجان ضمن تشریح قابلیت های این شهرستان، وجود فاضلین نراقی را نعمت بزرگی در قرن معاصر برای جامعه تشیع دانست.

وی از شهرستان دلیجان به عنوان محور ترانزیتی، گمرک خشک، دارا بودن پتانسیل گردشگری و بوم گردی، وجود خوشه طبیعی ایزوگام و شرکت های تاثیرگذار در زمینه فرش و تولیدات نخ و تی شو ، غارچال نخجیر و ... اشاره کرد.

مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه  ضمن معرفی توانمندی های موجود در این نهاد انقلابی، از پتانسیل های غنی شهرستان دلیجان ابراز خرسندی کرد و افزود: این شهرستان توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری در منطقه را دارد.

فاطمه غنی پور مدیر ستفا استان مرکزی نیز به تشریح فعالیت های ستفا پرداخت و خاطرنشان کرد: آمادگی برگزاری استارتاپ گردشگری، عقد قرارداد در زمینه های ایده های نوآورانه و خلاقانه در حوزه توسعه گردشگری و بوم گردی در منطقه دلیجان و راهکارهای افزایش توریسم را دارا هستیم.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم رئیس جهاددانشگاهی استان و هیات همراه از شرکت باریج اسانس و شرکت تولید جلبک خوراکی شهرستان دلیجان بازدید به عمل آوردند.

 

 


نظر شما :