از سوی ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری؛

جهاددانشگاهی استان مرکزی مسئول کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان استان شد

۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۷ کد : ۵۰۵۸۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
از سوی دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی، جهاددانشگاهی استان مرکزی به عنوان مسئول برگزاری کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان(زیر ۳۰سال) استان انتخاب شد.
جهاددانشگاهی استان مرکزی مسئول کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان استان شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ پیرو مصوبه ستاد برگزاری هفته پژوهش و از سوی دکتر مجتبی ذوالفقاری رئیس دانشگاه اراک و دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی، جهاددانشگاهی استان به عنوان مسئول برگزاری کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان(زیر 30سال) انتخاب و محسن مرادی معاون پژوهش و فناوری این نهاد به عنوان دبیر کمیته انتخاب پژوهشگران جوان استان در سال 1401 منصوب شد.

مرادی در این رابطه اظهارکرد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال ‪ ۱۳۷۹‬چهارمین هفته آذر ماه را به نام هفته پژوهش نام‌گذاری کرد و از سال ‪۱۳۸۴‬ این نام به «هفته پژوهش و فناوری» تغییر یافت.‬‬

وی با اشاره به انتخاب جهاددانشگاهی به عنوان مسئول کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان استان، گفت: در همین راستا پژوهشگران می توانند مدارک خود را حداکثر تا تاریخ 09/02 /1401به جهاددانشگاهی استان ارسال کنند.

مرادی به شرایط ارسال مدارک اشاره کرد و افزود: فعالیت های پژوهشی خارجی می بایست از اول اکتبر 2021 تا پایان سپتامبر 2002، فعالیت های پژوهشی داخلی از اول مهر 1400تا پایان شهریور 1401 و کلیه مستندات به همراه پرسشنامه به صورت فیزیکی ارسال شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در مورد هر کدام از فعالیت های پژوهشی، به ویژه مقالات لازم است پژوهشگران صفحه مربوط به لینک مقالات، پرینت IF مربوط به آن (از سایت Thompson Reuters)، مدارک مربوط به Hot Paper بودن، تاییدیه اختراع، پژوهش برتر و ... برای هر کدام از فعالیت ها را بطور مجزا به پیوست فرم مربوطه ارسال نمایند.

دبیر کمیته انتخاب پژوهشگران جوان استان در پایان، خاطرنشان کرد: فرم پرسشنامه انتخاب پژوهشگران به نشانی http://researchweek.araku.ac.ir در دسترس علاقه مندان می باشد.

گفتنی است؛ پژوهشگران جوان می توانند مدارک مورد نیاز را به نشانی اراک- کمربندی شمالی- جنب دبیرستان علامه حلی- ساختمان جهاددانشگاهی استان مرکزی(معاونت پژوهشی) ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32792480 داخلی 221  و یا  شماره 09366557216 تماس حاصل کنند.

کلید واژه ها: پژوهشگران جوان استان مرکزی هفته پژوهش


نظر شما :