ارائه توانمندی های جهاد دانشگاهی استان مرکزی در :

نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۶ کد : ۵۱۰۳ اخبار عمومی تاپ خبر
نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، جمعه 12 بهمن ماه نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، با حضور دستگاهای اجرائی ، نظامی و انتظامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار گردید.

مسعود شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سال  پیروزی انقلاب اسلامی گفت : در ۴۰ سال گذشته دستاوردها و افتخارات بسیار زیادی به دلیل خودباوری و توسل به نیروها و پتانسیل های داخلی در عرصه های مختلف به دست آمده ، برای شناساندن آنها به اقشار جامعه به ویژه جوانان و دانشجویان نیاز است به نمایش گذاشته شوند .

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ادامه عنوان کرد؛ جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلابی اسلامی با تکیه بر همین خود باوری و نیز توانمندی های نیرو های بومی به خصوص جوانان تحصیل کرده خدمات ارزنده ای را به ایران اسلامی ارائه کرده است و به عنوان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دانش بنیان شناخته می شود.

شهرجردی افزود ؛ جهاد دانشگاهی استان مرکزی با هدف معرفی دستاوردها و  پتانسیل ها و توانمندی های خود در عرصه های علمی ، فرهنگی ، آموزشی ، پژوهشی و درمانی در این نمایشگاه حضور دارد و  با استقرار خبرگزاری ایسنا به عنوان اولین خبرگزاری غیر دولتی و بعد از انقلاب در این نمایشگاه سعی در پوشش بهتر اخبار و اطلاع رسانی گسترده در این نمایشگاه دارد.

این نمایشگاه با 150 غرفه در سالن پرشیا و پردیس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از 12 تا 17 بهمن‌ماه میزبان علاقمندان خواهد بود .

 

کلید واژه ها: نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


نظر شما :