رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی خبر داد:

پیگیری راه‌اندازی کلینیک زخم و دیابت در استان مرکزی/ورود جهاددانشگاهی به حوزه‌های نوین درمانی

۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۱ کد : ۵۱۵۳۶ معاونت پژوهشی تاپ خبر
 رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی از پیگیری این نهاد برای راه‌اندازی کلینیک زخم و دیابت در استان خبر داد.
پیگیری راه‌اندازی کلینیک زخم و دیابت در استان مرکزی/ورود جهاددانشگاهی به حوزه‌های نوین درمانی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی در سمینار آموزشی مراقبت از زخم پای دیابتی و پانسمان نوین با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی سمینارهای زیادی را برگزار کرده و از این سمینار استقبال خوبی شده است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از مجموعه های علمی‌پژوهشی است که در حوزه های مختلف از جمله حوزه پزشکی فعالیت دارد.

وی افزود: حدود ۱۰ سال است که جهاددانشگاهی استان مرکزی به حوزه بهداشت و درمان ورود پیدا کرده و شعار این مجموعه همیشه انجام امور بر زمین مانده و انجام امور مورد نیاز جامعه بوده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد: اولین ورود به حوزه بهداشت و درمان با راه اندازی مجموعه تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری انجام شد و باعث افتخار است که اولین مجموعه در این حوزه در غرب کشور را ایجاد کردیم.

غفاری زاده ادامه داد: قصد داریم در آینده در حوزه های خاص و ویژه بهداشتی و درمان با همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی ورود داشته باشیم و در حوزه های نوین درمان از جمله مباحث مربوط به درمان با استفاده از سلول های بنیادی ورود کنیم که زیرساخت های آن در حال تهیه است و امید است با همکاری اساتید این حوزه به انجام برسد.

وی با اشاره به اینکه اولین آزمایشگاه ژنتیک در استان مرکزی نیز در این مجموعه راه اندازی شده است، گفت: همچنین به نظر می رسید راه اندازی کلینیک زخم و دیابت نیز در استان نیاز است که از سال گذشته سرمایه گذاری در این خصوص آغاز شده، اما هنوز به هدف نهایی نرسیده ایم.

غفاری زاده در پایان به نقل از ایسنا، خاطرنشان کرد: مجموعه جهاددانشگاهی در تلاش است سلسله نشست‌های های علمی را برگزار کند که سمینار امروز این اولین نشست از این مجموعه نشست هاست.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی درمان


نظر شما :