به همت ستفا استان مرکزی؛

کارگاه آموزشی"تولید چیپس میوه خانگی" در خانه جوان اراک برگزار شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۱ کد : ۵۱۶۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
کارگاه آموزشی تولید چیپس میوه خانگی به همت ستفا استان مرکزی و دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک، ۱۴ بهمن ماه ویژه سمن های سازمان ورزش و جوانان استان در خانه جوان شهرستان اراک برگزار شد.
کارگاه آموزشی"تولید چیپس میوه خانگی" در خانه جوان اراک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ،کارگاه آموزشی تولید چیپس میوه خانگی به همت ستفا استان مرکزی و دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک، ۱۴ بهمن ماه ویژه سمن های سازمان ورزش و جوانان استان در خانه جوان شهرستان اراک برگزار شد.

سید محمد سجادی کارآفرین برتر کشور در این کارگاه آموزشی با تشریح ویژگی کارآفرینان ، افزود: کارآفرینی فرآیند یا مفهومی است که در طی آن فرد کارآفرین با ایده های نو، خلاق و شناسایی فرصت های جدید با بسیج منابع، به ایجاد کسب و شرکت های نو ، سازمان های جدید و نوآور رشد یابنده مبادرت می ورزد.

وی با اشاره به اینکه کارآفرین فردی است که بتواند آنچه در ذهن خود دارد را عینیت بخشد،  تصریح کرد: کارآفرین کسی است که متعهد می شود مخاطره هـای یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی ، اداره و تقبل کند.

شایان ذکر است؛ کارآفرین برتر کشور در این کارگاه آموزشی مطالبی در خصوص کارآفرینی تولید چیپس میوه خانگی به حاضران ارائه داد.

 


نظر شما :