جهاددانشگاهی در جمع برترین غرفه‌های بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۳ کد : ۵۱۶۷۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
غرفه‌های جهاددانشگاهی در بخش‌های پارک‌های علم و فناری، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور به عنوان برتر معرفی شدند.
جهاددانشگاهی در جمع برترین غرفه‌های بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

یه گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ با پایان بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش،  فناوری و فن بازار کشور، غرفه های پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، پارک‌های کرمانشاه و ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی‌  و سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان و پارک علم و فناوری البرز این نهاد در بخش‌های مختلف  نمایشگاه به عنوان برتر انتخاب و معرفی شدند. 

در این زمینه دکتر علی باستی، دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، و فناوری و فن بازار،  با اعلام اسامی غرفه های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام و شاخص انتخاب را تشریح  کرد.

وی خصوص شاخص انتخاب غرفه های برتر گفت : انتخاب غرفه ها با توجه به معیار های حضور افراد مرتبط در غرفه ها(مسئولان و صاحبان فناوری ها)، غرفه سازی و غرفه آرایی، ارائه مناسب فناوری ها(بنر، بروشور، کارت ویزیت، کارتکس، سمعی و بصری)، مشارکت مراکز در ثبت فناوری ها در سامانه ایران تک هاب و شاخص TRL ) و تعامل با بازدید کنندگان و متقاضیان فناوری صورت گرفته است. 

گفتنی است دکتر علی باستی دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، و فناوری و فن بازار ، دکتر  بهنام طالبی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری  و برنامه ریزی فناوری و دکتر یعقوب فتح الهی دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و معاون جدید پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی  با حضور در غرفه های برتر لوح قدردانی از غرفه های برتر را به غرفه داران منتخب تقدیم کردند. 

بر این اساس در بخش پارک های علم و فناوری، نام پارک علم و فناوری کرمانشاه و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی‌ جهاددانشگاهی مشاهده می‌شود. 

در قسمت دانشگاه غرفه جهاددانشگاهی به عنوان برتر معرفی شد و در بخش سازمان ها نیز سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان و پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی انتخاب شدند.


نظر شما :