معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

فعالیت جهاددانشگاهی در حوزه نانو، درمان ناباروری و زیست‌فناوری محور فعالیت‌های علمی قرار گیرد

۲۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۴ کد : ۵۲۶۰۶ اخبار عمومی تاپ خبر
نظری تصریح کرد: تلاش جوانان این سرزمین باعث شده است که امروز جهاددانشگاهی در حوزه نانو، درمان ناباروری، فناوری و زیست فناوری محور فعالیت های علمی قرار گیرد.
فعالیت جهاددانشگاهی در حوزه نانو، درمان ناباروری و زیست‌فناوری محور فعالیت‌های علمی قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در آیین تکریم و معارفه رییس جهاددانشگاهی استان، افزود: اگر قرار است که از پیچ های تاریخی که گاها به واسطه تحریم و توطئه دشمنان ایجاد می شود تا حرکت شتابنده ایران خاصه در حوزه علمی را کمرنگ کند، گذر کنیم باید تفکری جهادی و انقلابی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش جوانان این سرزمین باعث شده است که امروز جهاددانشگاهی در حوزه نانو، درمان ناباروری، فناوری و زیست فناوری محور فعالیت های علمی قرار گیرد.

نظری با بیان اینکه استان مرکزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد، افزود: جهاددانشگاهی می تواند ارتباط دهنده صنعت و دانشگاه باشد صنایعی در استان مرکزی وجود دارد که حتی در آسیا نمونه آنها وجود ندارد، پس ظرفیت آماده است و باید جهاد دانشگاهی به این عرصه ورود کند.

وی گفت: نیروی انسانی مستعدی در حوزه معدن و صنعت استان وجود دارد که جهاددانشگاهی می تواند از این پتانسیل بهره برداری حداکثری داشته باشد. استان مرکزی ۱۲ شهرستان دارد که هر کدام ظرفیتی بی مثال را در کشور دارد و در واقع آنچه خوبان همه دارند، استان مرکزی به صورت کامل در اختیار دارد.

این مقام مسئول در پایان نقل از ایسنا، خاطرنشان کرد: امروز درگیر جنگ اقتصادی و ترکیبی هستیم و باید در این حوزه جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهیم و در دولت مردمی باید جهاد در عرصه های مختلف را وظیفه خود بداند. امروز جوانان ما نیاز دارند که ظرفیت کشور را بدانند، فلسفه دروغ پراکنی دشمن جوانان ما را درگیر کرده است و باید برای مقابله با این رویکرد دشمن، جهت بیان دستاوردهای نظام به جوانان اهتمام ویژه داشته باشیم.

کلید واژه ها: استان مرکزی جهاددانشگاهی جوانان


نظر شما :