سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی:

ظرفیت بالای جهاددانشگاهی جهت ورود به حوزه صنعت و کشاورزی/رویکرد این نهاد کار جهادی جهت ارائه توانمندی‌ها به جامعه است

۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۱ کد : ۵۲۶۶۸ اخبار عمومی تاپ خبر
مرادی اظهارکرد: نگاه این نهاد انقلابی در دوره مدیریتی جدید کار جهادی و تلاش مضاعف برای در اختیار قرار دادن توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی، درمانی و علمی برای جامعه هدف است.
ظرفیت بالای جهاددانشگاهی جهت ورود به حوزه صنعت و کشاورزی/رویکرد این نهاد کار جهادی جهت ارائه توانمندی‌ها به جامعه است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در دیدار با حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در شهرستان‌های ساوه و زرندیه برای بهره‌گیری از توانمندی جهاد دانشگاهی در برطرف کردن نیازهای این منطقه  وجود دارد.

بهره مندی از پتانسیل جهاددانشگاهی جهت ایجاد بستر توسعه در ساوه و زرندیه

وی گفت: این دو شهرستان به تناسب ظرفیت‌هایی که دارند نتوانسته اند در مدار توسعه همه جانبه قرار گیرند که لازم است با بهره گیری از پتانسیل جهاد دانشگاهی در حوزه‌های گوناگون، بستر توسعه را برای این دو شهرستان فراهم کرد.

مرادی با اشاره به برخورداری ساوه و زرندیه از مزیت صنعتی و کشاورزی تصریح  کرد: این منطقه قطب صنعت و کشاورزی استان مرکزی است و بدلیل مجاورت این دو شهرستان با پایتخت، ظرفیت بالایی برای ورود جهاد دانشگاهی به انجام ماموریت‌های محوله در این دو حوزه وجود دارد ولی متاسفانه این نهاد انقلابی نتوانسته است به طور کامل در حوزه صنعت و کشاورزی مداخله کند و بیشتر در حوزه درمان ناباروری و علوم انسانی ورود پیدا کرده است.

حمایت نماینده ساوه و زرندیه از فعالیت های جهاددانشگاهی در این دو شهرستان

این مقام مسئول در پایان به نقل از ایسنا از نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت خواست تا با توجه به شناخت و اشراف کاملی که نسبت به فعالیت‌های این نهاد دارد حمایت های لازم را برای توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی در این دو شهرستان بعمل آورد تا بتوان ساوه و زرندیه را به جایگاه واقعی خود رساند.

کلید واژه ها: ساوه زرندیه جهاد دانشگاهی


نظر شما :