نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد:

تقویت فعالیت‌های جهاددانشگاهی همسو با نگاه رهبری/ نقش پررنگ این نهاد در تصمیم‌گیری‌های استان

۰۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۶ کد : ۵۲۸۴۵ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر کریمی بر تقویت راهکارهای پیشبرد بیش از پیش اهداف جهاددانشگاهی به ویژه در تدوین برنامه های دقیق همسو با نگاه رهبر معظم انقلاب به این نهاد انقلابی تاکید کرد.
تقویت فعالیت‌های جهاددانشگاهی همسو با نگاه رهبری/ نقش پررنگ این نهاد در تصمیم‌گیری‌های استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی استان بر تقویت راهکارهای پیشبرد بیش از پیش اهداف جهاددانشگاهی به ویژه در تدوین برنامه های دقیق همسو با نگاه رهبر معظم انقلاب به این نهاد انقلابی تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز درمان جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: انتظار می رود جهاددانشگاهی در بخش درمانی بیش از گذشته فعال باشد و با تقویت این مرکز در مسیر توسعه بخش درمانی استان تلاش کند.

کریمی همچنین با اشاره به مشکلات محیط زیست استان، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی باید اقدامات ویژه پژوهشی و آزمایشگاهی در خصوص کاهش آلودگی هوای استان انجام دهد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر پررنگ شدن نقش جهاددانشگاهی در تصمیم گیری های استان تاکید کرد.

محسن مرادی سرپرست جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه ضمن معرفی توانمندی های جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته این نهاد پرداخت.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی مرکز درمانی


نظر شما :