عضو هیئت رئیسه مجلس:

شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد واحدهای فناور تقویت شوند

۰۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۶ کد : ۵۲۸۷۶ اخبار عمومی تاپ خبر
حجت الاسلام سلیمی بر تقویت مراکز رشد واحدهای فناور در شهرستان محلات تاکید کرد و افزود: این مراکز بهترین راهکار برای صاحبان ایده جهت توسعه کارآفرینی است که در قالب این مراکز می توان زمینه توسعه اشتغال را برای جوانان فراهم کرد.
شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد واحدهای فناور تقویت شوند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در نشست با سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی از فعالیت های این نهاد تقدیر کرد.

وی اظهارکرد: جهاددانشگاهی اقدمات شایسته ای انجام داده است و باید خدمات خود را در شهرستان های محلات و دلیجان توسعه و گسترش دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت راه اندازی مجدد مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی محلات تاکید کرد و گفت: این مرکز آموزشی با هدف توسعه علوم کاربردی متناسب با نیاز شهرستان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام سلیمی اضافه کرد: تقویت آموزش های کوتاه مدت در شهرستان محلات باید محور فعالیت های جهاددانشگاهی قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان محلات، افزود: راه‌ اندازی مراکز رشد و مراکز دانش‌ بنیان از اقدامات ارزنده جهاددانشگاهی است که باید برای دستیابی به اهداف نهایی در این راستا، تلاش های مضاعفی صورت گیرد.

وی بر تقویت مراکز رشد واحدهای فناور در شهرستان محلات تاکید کرد و گفت: این مراکز بهترین راهکار برای صاحبان ایده جهت توسعه کارآفرینی است که در قالب این مراکز می توان زمینه توسعه اشتغال را برای جوانان فراهم کرد.

محسن مرادی سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت این نهاد پرداخت و افزود: فعالیت های مرکز خدمات تخصصی سنگ جهاددانشگاهی در شهرستان محلات در راستای توسعه صنعت سنگ در این شهرستان و در سطح منطقه ای در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مراکز رشد واحدهای فناوری برای فعالیت کارآفرینانه واحدهای کوچک و متوسطی که با تکیه بر علم و فناوری دارای ایده های قابل تجاری شدن در حال فعالیت هستند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی شهرستان محلات مراکز رشد


نظر شما :