رییس جهاددانشگاهی تاکید کرد:

شیوه مدیریت دکتر آشتیانی؛ الگویی برای جهادگران/فعالیت‌ در حوزه پشتیبانی جهاددانشگاهی با شفافیت و در اتاق‌های شیشه‌ای انجام شود

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶ کد : ۵۴۲۶۵ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی در پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پشتیبانی واحدهای سازمانی این نهاد با اشاره به توجه جهاددانشگاهی به نیروی انسانی برای رسیدن به جایگاه واقعی، شیوه مدیریت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی را الگویی برای تمام جهادگران دانست.
شیوه مدیریت دکتر آشتیانی؛ الگویی برای جهادگران/فعالیت‌ در حوزه پشتیبانی جهاددانشگاهی با شفافیت و در اتاق‌های شیشه‌ای انجام شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پشتیبانی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی که با حضور دکتر حسین عرب اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی کشور و معاونان و مدیران ارشد این نهاد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، فعالیت در معاونت پشتیبانی را مسئولیتی سنگین دانست و گفت: حضور در بین همکاران پشتیبانی و رؤسای واحدهای جهاددانشگاهی را مغتنم می‌شماریم. از بازنشستگان جهاددانشگاهی قدردانی می‌کنیم که با زحمات خود راه را برای حرکت در مسیر توسعه هموار کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسئولیت‌های سنگین در جهاددانشگاهی حوزه پشتیبانی و مالی است که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است تاکید کرد: باید فعالیت‌ها در جهاددانشگاهی به ویژه در این حوزه با شفافیت و در اتاق‌های شیشه‌ای انجام شود.

رییس جهاددانشگاهی در ادامه با اشاره به مدیریت مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی که همواره رهبر معظم انقلاب نیز از آن یاد می‌نمایند، عنوان کرد: شیوه مدیریت این جهادگر می‌تواند الگویی برای تمام جهادگران جهاددانشگاهی باشد که ترسی از موانع نداشت و جهادگونه برای حل مشکلات اقدام می‌کرد.

وی از رفتار محبت آمیز به عنوان یکی از ویژگی‌های زنده یاد کاظمی آشتیانی نام برد و ادامه داد: این نوع رفتار اهمیت بسیاری دارد و در شروع فعالیت جهاددانشگاهی نیز رابطه رئیس و کارمند نبود و ما عضو و مسئول بودیم.

دکتر مسلمی نائینی ادامه داد: تلاش و جهاد دکتر کاظمی آشتیانی وصف‌ناپذیر بوده و ایشان برخی طرح‌های نشدنی را به منصه ظهور رسانده و عملیاتی کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نباید به بنگاه سیاسی تبدیل شود افزود: در این نهاد فارغ از مرزبندی های سیاسی دست هرک سی را که می خواد کاری برای کشور و مردم انجام دهد می‌فشاریم.

توجه به نظم و قوانین از دیگر شیوه‌های مدیریتی بود که رییس جهاددانشگاهی به آنها اشاره کرد و گفت: توجه به این امور باعث می شود که برخی از مشکلاتی را که هم اکنون مشاهده می کنیم را نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه آماده دریافت پیشنهادات و نظرات جهادگران در سراسر کشور هستیم گفت: توجه به نیروی انسانی اهمیت بسیاری دارد و باید تلاش کنیم این نهاد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

دکتر مسلمی نائینی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جانباز و سپاه از آنان تقدیر کرد و تاکید کرد که مشکلات احتمالی تبدیل وضعیت جانبازان و ایثارگران جهادی رصد و  برطرف شود‌.

گفتنی است؛ پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پشتیبانی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با رویکرد و شعار محوری «مدیریت منابع جهاددانشگاهی در مسیر توسعه؛ تحول و تعالی» به مدت دو روز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی پشتیبانی کاظمی آشتیانی


نظر شما :