در سال ۱۴۰۱ انجام شد؛

بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار مراجعه‌کننده از خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۷ کد : ۵۴۵۲۱ معاونت پژوهشی تاپ خبر
سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از بهره مندی بیش از ۱۰ هزار مراجعه کننده از خدمات این آزمایشگاه در طی سال جاری خبر داد.
بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار مراجعه‌کننده از خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، مریم جنابی سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی در خصوص فعالیت آزمایشگاه تشخیص طبی این مرکز درمانی، گفت: این آزمایشگاه از سال 1396 به عنوان نخستین آزمایشگاه ژنتیک استان با بهره مندی از خدمات علمی و حضور برترین کارشناسان حوزه ژنتیک در کشور از سال گذشته و مرجع آزمایشگاهی برای چندین آزمایشگاه شهرستان به شمار می رود.

وی اظهارکرد: انجام تمامی آزمایش های تشخیص طبی، ژنتیک و تخصصی درمان ناباروری با دستگاه های دقیق و پیشرفته و اتوماتیک با نتایج آزمایشات بدون خطا، کنترل کیفی منظم، متناوب و برنامه ریزی شده برای پرهیز از هرگونه خطا با کادری مجرب و با سابقه بیش از 10 سال کار در آزمایشگاه های مختلف و مدارج علمی بالا در حال انجام است.

جنابی اضافه کرد: انجام آزمایشات با تعرفه عمومی دولتی که هزینه بیمار را تا بیش از نیمی از بخش خصوصی کاهش می دهد در این آزمایشگاه انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به بهره مندی بیش از 10 هزار نفر خدمت به مراجعین طی سال جاری از آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه طرف قرارداد با تمام بیمه های تکمیلی جهت رفاه بیشتر مراجعین است و دارای فضای فیزیکی مناسب، استاندارد  و وسیع برای محیط کار و حضور ارباب رجوع که این آزمایشگاه را نسبت به سایرین ممتاز کرده است.

کلید واژه ها: آزمایشگاه جهاددانشگاهی ژنتیک


نظر شما :