رییس جهاددانشگاهی:

خلاقیت، نوآوری و بهره‌وری بالا؛ مهم‌ترین شاخصه‌ نیروهای جهادی/آماده دریافت پیشنهادات جهادگران در سراسر کشور هستیم

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۲ کد : ۵۴۶۰۰ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
در نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی با اعضای معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد از داشتن خلاقیت، نوآوری و بهره‌وری بالا در انجام امور به عنوان مهم‌ترین شاخصه‌های نیروهای جهادی نام برده شد.
خلاقیت، نوآوری و بهره‌وری بالا؛ مهم‌ترین شاخصه‌ نیروهای جهادی/آماده دریافت پیشنهادات جهادگران در سراسر کشور هستیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی‌نائینی رئیس جهاددانشگاهی در نشست صمیمانه با اعضای معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد که در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد، از جهادگر فقید دکتر سعید کاظمی آشتیانی به عنوان الگویی برای فعالیت اعضای این نهاد نام برد و گفت: مرحوم کاظمی آشتیانی فقط یکی از جهادگرانی بود که به واسطه عملکردش اینچنین مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و همانند او در جهاددانشگاهی بسیار داریم. 

وی با بیان اینکه این نهاد به واسطه دستاوردهایش همواره مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفته است که این مهم مسئولیت ما سنگین‌تر می‌کند ادامه داد:امیدواریم با وجود نیروهای پرظرفیت،کوشا، تلاشگر و خدوم این نهاد و سابقه ای که در جهاددانشگاهی وجود دارد بتوانیم انتظارات رهبری و نظام را برآورده کنیم‌.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اهمیت فعالیت حوزه‌های پشتیبانی و مالی به توجه این نهاد به نیروی انسانی برای رسیدن به جایگاه واقعی‌اش تاکید کرد.

وی با تاکید بر داشتن شفافیت در انجام کارها در جهاددانشگاهی گفت: آماده دریافت پیشنهادات و نظرات جهادگران در سراسر کشور هستیم.

دکتر سید رضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی نیز در این نشست به ارائه گزارشی از 6 حوزه فعالیت این معاونت پرداخت و تاکید کرد: در تمامی این حوزه‌ها، نیازمند بازآفرینی و تعالی سرمایه هستیم‌. 

وی با تقدیر از تلاش‌های اعضای معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع گفت: حوزه پشتیبانی باید به وسط میدان بیاید و فعالانه تر عمل کند. 

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی همچنین در بخش‌هایی از سخنانش گفت: بحث تضمین معیشت و سلامت اعضای این نهاد در سراسر کشور در اولویت قرار دارد و این موضوع یکی از راهبردهای اساسی است. 

وی همچنین به موضوع بهره‌وری در کارها تاکید کرد و گفت: داشتن خلاقیت، نوآوری و بهره‌وری بالا در انجام امور از مهم‌ترین شاخصه‌های نیروهای جهادی است و در مورد اعضای این معاونت توجه به این موارد اهمیت دوچندانی دارد.

گفتنی است در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از برخی از اعضای معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع، مراسم تکریم دکتر عادل تقوی مدیرکل سابق اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی و معارفه دکتر تیمور مرجانی سرپرست جدید این اداره کل برگزار شد.

هچنین در ادامه رییس جهاددانشگاهی در نشست صمیمانه‌ای با اعضای معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع پذیرای نظرات آنان در رابطه با مسائل جهاددانشگاهی در این حوزه شد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی پشتیبانی مدیریت منابع


نظر شما :