تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۱ کد : ۵۵۱۴۶ اخبار عمومی تاپ خبر
شورای امر به معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی استان مرکزی پیرامون دستور العمل اجرایی برای انجام فعالیت های سالانه و برنامه های پیشنهادی و اعطا ابلاغ مسئولیت اعضا تشکیل شد.
تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست بر لزوم برنامه ریزی مدون امر به معروف و نهی از منکر در مرکز آموزش علمی کاربردی، مرکز درمان، مرکز کوتاه مدت و همکاران تاکید کرد و گفت: این فریضه باید در بین همه اقشار آموزش داده شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع امر به معروف یک بحث ترویجی است و صرفا به مقوله حجاب و عفاف برنمی گردد، افزود: بحث فرهنگ سازی و اقدامات فرهنگی و آشنایی با قوانین و اطلاع رسانی از موارد اولیه این فریضه الهی است.

مرادی در ادامه اعمال موارد آموزشی را گام دیگر موضوع امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و گفت: فعالیت‌ های ایجابی و سلبی باید به تناسب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود.

در این نشست اعضای شورای امر به معروف جهاددانشگاهی استان مرکزی انتخاب و شرح وظایف هر یک از آنان اعلام گردید.

گفتنی است؛ آموزش همگانی امر به معروف و مطالبه گری، اجرای امر به معروف و تذکر لسانی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص فریضتین، الگوسازی و حمایت قانونی و قضایی و ... از اهداف شورای امر به معروف و نهی از منکر است.

 

کلید واژه ها: امر معروف نهی منکر


نظر شما :