پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی به‌مناسبت سال نو و طلیعه بهار قرآن

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۱ کد : ۵۵۴۳۰ اخبار عمومی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در پیامی ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن از تلاش جهادگران این واحد در سال ۱۴۰۱تشکر و قدردانی کرد.
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی به‌مناسبت سال نو و طلیعه بهار قرآن

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در پیامی ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن، از تلاش جهادگران این واحد در سال 1401 تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

اعضای محترم جهاددانشگاهی استان مرکزی                                
سلام علیکم؛
با احترام؛ خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت گام در مسیر آینده بگذاریم. فرا رسیدن سال نو همواره نویدبخش افکار، کردار و تصمیم های نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت یادآور تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی و عرض تبریک و شادباش فرارسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی تمامی اعضای جهاددانشگاهی که سرمایه اصلی این نهاد محسوب می شوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان در سال 1402سلامتی، عاقبت بخیری و توفیق روزافزون مسالت می نمایم.

امیدوارم در پناه الطاف الهی و دعای خاصه مولا و مقتدایمان امام زمان(عج)، با اخلاص، اتحاد و انسجام، روحیه انقلابی و کار جهادی سال 1402 بر همه مسائل و مشکلات فائق آمده و آینده ای روشن و درخشان و پر از موفقیت را برای این نهاد مقدس و انقلابی رقم بزنیم. انشاء‌الله

کلید واژه ها: سال نو جهاددانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :