جلسه مشترک معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و معاون اداه کل راه و شهر سازی استان مرکزی

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۹ کد : ۵۶۳۵ معاونت پژوهشی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، جلسه مشترک معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و معاون اداه کل راه و شهر سازی استان مرکزی در خصوص همکاری های پژوهشی و آموزشی برگزار گردید.

این جلسه مشترک با حضور مرادی معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، خانم مصطفوی مدیر گروه پژوهشی توسعه کالبدی شهر و آقای موزونی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مرادی معاون پژوهشی و مصطفوی مدیر گروه پژوهشی توسعه توسعه کالبدی شهر از توانمندی در ظرفیت های جهاد دانشگاهی در حوزه شهری و بازآفرینی شهری گزارشی را ارائه کردند و همچنین بر انجام فعالیت مشترک تاکید کرده و آمادگی خود جهت کمک به پروژه های تحقیقاتی و آموزشی اداره کل راه و شهرسازی استان را اعلام کردند.

در ادامه جلسه موزونی معاون بازآفرینی شهری و مسکن با تاکید بر اهمیت فعالیت در حوزه بازآفرینی عدم وجود درک درست و صحیح عموم مردم و همچنین مدیران شهری از مفاهیم بازآفرینی را یکی از نقاط ضعف شمرده بر انجام فعالیت های پژوهشی و آموزشی برای ارتقاء این مفاهیم در جامعه تاکید کرد.

ایشان در ادامه با تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی جهاد دانشگاهی در حوزه شهری، اظهار امیدواری کرد که این اداره کل بتواند از توانمندی های جهاد دانشگاهی در راستای اهداف و وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان حداکثر استفاده را نمایند.

در پایان مقرر گردید جلسات در سطح کارشناسی بصورت منظم و هدفمند برگزار گردیده و فعالیت های مشترک مورد نظر تعریف گردد.

 


نظر شما :