مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) ویژه جهادگران برگزارشد.

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۷ کد : ۵۶۳۹ اخبار عمومی تاپ خبر
مراسم جشن ولادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت مقام زن (مادر) در سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار گردید.
مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) ویژه جهادگران برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز سه شنبه 7 اسفند ماه 97 به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشن و گرامی داشت مقام زن (مادر) در سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار گردید.

در این مراسم مسعود شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، ضمن خیر مقدم و تبریک این ایام به اعضای جهاد دانشگاهی استان به ویژه همکاران خانم مجموعه گفت :  حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان درتمام قرون و اعصار  می باشد وتعالیم ایشان  بهترین  الگوی مطلوب زنان است و انشاا... با الگو پذیری از ایشان در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عزیزی ضمن تبریک این ایام عنوان کرد: هیچ چیز بالاتر از معرفت به اهل بیت پیامبر نیست. هرچه شناخت ایشان از اهل بیت بالاتر رود و بهره مندی اش از اهل بیت بیشتر می شود. خداوند می فرماید اگر زهرا(س) نبود اهل بیت و این عالم را هم خلق نمی کردم. پیامبر (ص)دست حضرت زهرا(س) را می بوسیدند ، زیرا ایشان ریشه ی همه ی عالم و خود پیامبر بودند و پیامبر با بوسیدن ایشان ریشه و وجود خویش را می بوسیدند.

 عزیزی در ادامه افزود : حتی اهل بیت (ع) فرمودند نمک غذایتان را از ما بخواهید اما اهل بیت برای این نیامدند که تنها مشکل انسان ها را حل کنند ، بلکه ماموریتشان این بود که بیایند انسان را تربیت کنند و انسان مودب به آداب الهی شود. آیه قران داریم که ما جن و انس را خلق نکردیم الا این که بندگی ما را کنند. امام باقر(ع) درمورد این آیه فرمودند : یعنی معرفت نسبت به خداوند و معرفت نسبت به ما داشته باشید.

قابل ذکر است : مراسم مولدیه خوانی توسط مداح اهل بیت علیرضا دارابی و اهدای لوح و گل و هدیه صورت پذیرفت.  

 


نظر شما :