بازدید معاون مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی از مرکز رشد واحدهای فناور محلات

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۲ کد : ۵۶۶۹۴ معاونت پژوهشی تاپ خبر
معاون مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی و هیات همراه از مرکز رشد واحدهای فناور محلات بازدید به عمل آوردند.
بازدید معاون مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی از مرکز رشد واحدهای فناور محلات

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر امامی معاون مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی و هیات همراه از امکانات واحدهای فناور مرکز رشد محلات در شهرستان محلات و نیم‌ور بازدید کردند.

هدف از این بازدید آغاز همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی با پارک علم و فناوری استان جهت توسعه اشتغال دانش بنیان در سطح شهرستان محلات و استفاده واحدهای فناور مرکز رشد از تسهیلات قانونی و مزیت‌های پارک‌های علم و فناوری است.

دکتر امامی معاون مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی در جریان بازدید به عمل آمده، امکانات جهاددانشگاهی در شهر نیم‌ور مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به پتانسیل های منطقه در ایجاد کسب و کارهای دانش بنیان، لازم است با همکاری فی مابین، از این فرصت ها برای تشکیل و توسعه هسته ها، واحدها و شرکت های فناور استفاده و امکان ارائه خدمات حمایتی و تسهیلات قانونی پارک های علم و فناوری برای ایجاد اشتغال دانش بنیان به آنها در منطقه فراهم شود.

پس از انجام بازدید و اطلاع از ظرفیت های موجود؛ مقرر شد در اسرع وقت هماهنگی های لازم برای امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین جهاددانشگاهی استان مرکزی و پارک علم و فناوری استان انجام شود و نسبت به اطلاع رسانی مناسب به ذینفعان و فعالان کسب و کارهای دانش بنیان در سطح شهرستان محلات و نیم ور، اقدام گردد.

کلید واژه ها: مرکز رشد استان مرکزی محلات


نظر شما :