حضور جهاددانشگاهی در نخستین نمایشگاه «آباد ایران»

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۲ کد : ۵۸۱۳۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان، جهاددانشگاهی در نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا با عنوان «آباد ایران» شرکت می کند.
حضور جهاددانشگاهی در نخستین نمایشگاه «آباد ایران»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان(ستفا) و به منظور نمایش دستاوردهای پژوهش و فناوری، شرکت های فناور، پارک ها و مراکز رشد جهاددانشگاهی، این نهاد در نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا «آباد ایران» شرکت می کند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مستضعفان و نیز ستاد اجرای فرمان امام، نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا با عنوان "آباد ایران" از 23 تا 25 خردادماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می کند.

کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات این شرکت‌ها، فراهم آوری و معرفی توانمندی زیست بوم فناوری کشور به مسئولان فعال در حوزه محرومیت‌زدایی از اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.

نمایشگاه آبادیران درصدد است تا با استفاده از فناوری‌های به‌روز دانش‌بنیان در پنج حوزه مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین آلات کوچک مقیاس(جهت ایجاد اشتغال)، سلامت، بهداشت و توانبخشی و فناوری‌هاینرم و آموزشی به رفع مشکلات مناطق محروم بپردازد.

گفتنی است؛ جهاددانشگاهی در سالن A ، غرفه ۲۵ نمایشگاه پذیرای علاقه مندان است.

کلید واژه ها: فناوری نمایشگاه دانش بنیان جهاددانشگاهی


نظر شما :