دکتر مسلمی نائینی:

ابلاغ جذب نخبگان از سوی رئیس جمهور به جهاددانشگاهی در حال پیگیری است

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۹ کد : ۵۸۱۸۴ اخبار عمومی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی از آمادگی و برنامه ریزی هایی در جهاددانشگاهی برای جذب نخبگان خبر داد و گفت: مأموریت‌های رییس جمهور در زمینه نخبگان به جهاددانشگاهی ابلاغ کرده که در حال پیگیری و انجام است.
ابلاغ جذب نخبگان از سوی رئیس جمهور به جهاددانشگاهی در حال پیگیری است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی در نشست بررسی چالش‌ها و راهکارهای تدبیر مهاجرت نخبگان با تمرکز بر برنامه هفتم توسعه که با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مسئولان نهادهای علمی و آموزشی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از نخبگان کشور به میزبانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، منزلت و ارزش‌های اجتماعی را امری مهم‌تر از مسائل مادی برای نخبگان عنوان کرد و افزود: نخبگان از بازگشت به کشور ترس دارند و بسیاری از مسائل برایشان مبهم و حل نشده است و لازم است بسیاری از موارد برایشان روشن شود.

وی تصریح کرد: اقداماتی همچون حل مشکلات نظام وظیفه، تسریع در فرآیند جذب آنان به عنوان هیئت علمی و جایابی نخبگان در جایگاه‌های متناسب با توانمندی آنان از جمله راهکارهای قابل عرضه در راستای حل مشکل مهاجرت نخبگان است.

دکتر مسلمی نائینی ادامه داد: برای نخبه پروری و تقویت عشق به وطن باید تلاش‌هایمان را از دوران مهدکودک آغاز کنیم تا سبک زندگی آنان از همان ابتدا بر این اساس شکل گیرد.

رئیس جهاددانشگاهی در پایان از آمادگی و برنامه ریزی هایی در جهاددانشگاهی برای جذب نخبگان خبر داد و گفت: مأموریت‌های رییس جمهور در زمینه نخبگان به جهاددانشگاهی ابلاغ کرده که در حال پیگیری و انجام است.


نظر شما :