تاکید مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی بر حمایت خیّرین از موسسه "رویش امید رویان جهاددانشگاهی استان"

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۵ کد : ۵۸۸۳۴ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مفتح زاده از هم استانی‌ها و خیرین استان مرکزی خواست تا با کمک به صندوق رویش امید جهاددانشگاهی، یاریگر زوجینی که مشکل اقتصادی دارند و خواهان فرزند هستند، باشند.
تاکید مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی بر حمایت خیّرین از موسسه "رویش امید رویان جهاددانشگاهی استان"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ پروین مفتح زاده مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از تسهیلات پیش بینی شده در قانون برای زوجینی که مشکل باروری دارند خبر داد و افزود: سه مرکز ناباروری در استان مرکزی و در شهر اراک وجود دارد که خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: بیمارستان امیرالمومنین(ع) که دولتی می‌باشد، مرکز رویان در جهاددانشگاهی بصورت نیمه دولتی و کلینیک رستاک در بیمارستان سینا بصورت خصوصی اقدام به درمان زوجین نابارور می‌کنند که این‌ها تحت بیمه قرار می‌گیرند و اولین ویزیت عمل مربوط به درمان ناباروری رایگان می‌باشد.

مفتح زاده در ادامه افزود: اتفاق خوبی که ماه گذشته و در هفته جمعیت در استان مرکزی رخ داد، افتتاح موسسه رویش امید رویان هست که صندوق خیریه‌ای است برای کمک به زوجین نابارور می‌باشد.

وی از هم استانی‌ها و خیرین خواست تا با کمک به این صندوق، زوجینی که مشکل اقتصادی دارند و خواهان فرزند هستند، یاریگر آن‌ها باشند.

مفتح زاده در ادامه افزود: همچنین سال گذشته هزار و ۷۸۰ فقره هم فرزندآوری داشتیم که بیش از ۶ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان هم تسهیلات به افرادی که صاحب فرزند شدند، پرداخت شده است.

این مقام مسوول اضافه کرد: تاپایان اردیبهشت امسال هم بیش از ۲ میلیارد و ۷۸۱ هزارتومان تسهیلات به زوجین پرداخت شد و طی این مدت هزار و ۷۶۷ نوزاد بدنیا آمدند که تسهیلات فرزندآوری به آن‌ها تعلق گرفته است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در پایان از اهدای واحد‌های مسکونی به زوج‌هایی که از سال ۱۴۰۰ به بعد صاحب فرزند شدند خبر داد و گفت: در سال گذشته صد و ۲۲ فقره واحد مسکونی در شهر‌های اراک، مهاجران و امیرکبیر به زوجینی که صاحب فرزند شدند و فرزندان آن‌ها متولدین ۱۴۰۰ به بعد بودند، اهدا شد.

کلید واژه ها: استان مرکزی تسهیلات


نظر شما :