رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی:

روابط‌ عمومی خط مقدم و پیشانی سازمان است/ تولید اخبار؛ نقطه قوت روابط عمومی

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۹ کد : ۵۹۰۴۱ اخبار عمومی تاپ خبر
مرادی در نشست شورای روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهارکرد: روابط عمومی خط مقدم و پیشانی سازمان است.
روابط‌ عمومی خط مقدم و پیشانی سازمان است/ تولید اخبار؛ نقطه قوت روابط عمومی

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان در نشست شورای روابط عمومی این نهاد با اشاره به فعالیت 6 ماهه وی در زمان تصدی ریاست این واحد، به بررسی نقاط قوت و ضعف و شفاف سازی فعالیت حوزه های مختلف جهاددانشگاهی پرداخت.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد فعالیت حوزه روابط عمومی و ریاست این واحد سازمانی، اظهارکرد: روابط عمومی خط مقدم و پیشانی سازمان است.

مرادی با اشاره به تنوع بالا و گسترش فعالیت حوزه روابط عمومی، خاطرنشان کرد: با توجه به کار تخصصی، با کمبود نیروی انسانی در این حوزه مواجه ایم.

وی بر لزوم ایجاد فضای نقدپذیری توسط روابط عمومی در تمامی حوزه این سازمان تاکید کرد و افزود: نگاه نقادانه باید با دیدگاه فرهنگی و منصفانه و در راستای رشد و ارتقاء سازمان انجام شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان در ادامه تولید اخبار و پوشش رویدادهای جهاددانشگاهی را نقطه قوت روابط عمومی این واحد سازمانی عنوان کرد و گفت: فعالیت های این نهاد باید در فضاهای مجازی گسترش یابد.

این مقام مسوول بر گسترش تبلیغات فعالیت و ظرفیت های جهاددانشگاهی استان جهت شناسایی و آشنایی مدیران و مردم توسط حوزه روابط عمومی تاکید کرد.

در این نشست حقدادی مدیر روابط عمومی، میرزایی مسوول دفتر ریاست و آل یاسین کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی این حوزه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص انجام هرچه بهتر فعالیت های جهاددانشگاهی پرداختند.

کلید واژه ها: روابط عمومی فعالیت حوزه جهاددانشگاهی


نظر شما :