گسترش همکاری آموزشی و درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در منطقه خنداب

۱۷ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۰ کد : ۵۹۱۴۹ اخبار عمومی تاپ خبر
نشست هم اندیشی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و بخشدار مرکزی شهرستان خنداب در راستای گسترش فعالیت های آموزشی، درمانی و گیاهان دارویی دراین شهرستان برگزار شد.
گسترش همکاری آموزشی و درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در منطقه خنداب

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان در نشست با بخشدار مرکزی خنداب، اظهارکرد: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است و در قالب سه معاونت آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی پژوهشی فعالیت دارد.

وی با  اشاره به  استعداد شهرستان خنداب در حوزه تولید گیاهان دارویی، تصریح کرد: در مجموعه جهاددانشگاهی ۲۵ پژوهشکده وجود دارد که یکی از آنها پژوهشکده گیاهان دارویی است و می‌توان از ظرفیت جوامع روستایی با آموزش‌ های این نهاد در حوزه توسعه و بهره برداری از گیاهان دارویی استفاده کرد.

مرادی اضافه کرد: جهاددانشگاهی می تواند با برگزاری دوره های آموزشی مختلف کمک شایانی به همشهریان خندابی ارائه دهد.

وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات درمانی و مشاوره ای زوجین نابارور، تیم درمان ناباروری مجتمع درمانی جهاددانشگاهی در شهرستان خنداب حضور مستمر خواهند داشت.

محسن نجاتی بخشدار مرکزی خنداب نیز در ادامه ضمن استقبال از همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی، گفت: در حوزه مباحث آموزشی نیازمند برگزاری دوره های آموزشی توسط این نهاد در شهرستان خنداب هستیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت بالای مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی می تواند یاریگر زوجین نابارور این شهرستان در راستای غربالگری ناباروری و انجام اقدامات پزشکی باشد.

نجاتی در پایان خواستار برگزاری دوره های آموزشی رشد و پرورش انواع گیاهان دارویی در منطقه خنداب شد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی شهرستان خنداب گیاهان دارویی


نظر شما :