انتصاب عضو هیات‌علمی جهاددانشگاهی استان مرکزی به سمت سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی

۱۸ تیر ۱۴۰۲ | ۰۶:۰۶ کد : ۵۹۲۱۰ معاونت پژوهشی تاپ خبر
دکتر مبارکی عضو هیات علمی جهاددانشگاهی استان مرکزی به عنوان سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی منصوب شد.
انتصاب عضو هیات‌علمی جهاددانشگاهی استان مرکزی به سمت سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در حکمی دکتر مهدی مبارکی را به عنوان سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در حکم آمده است:

امید است با عنایات خداوند متعال و همکاری جهادگران جهاددانشگاهی در انجام امور محوله و ارتقاء سطح کمی و کیفی این دفتر موفق و مؤید باشید.
انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با دیگر حوزه‌های تخصصی، واحدها، سازمان‌ها و استفاده از ظرفیت آن‌ها نسبت به موارد زیر کوشا باشید.

  1. مدیریت و نظارت بر فرآیند ساختارهای پژوهش و فناوری در حوزه تخصصی
    2- بررسی و تصویب شبکه برنامه گروه‌های پژوهشی بر اساس ضوابط و مقررات
    3- نظارت و ارزیابی عملکرد ساختارهای پژوهش و فناوری و تصمیم سازی در خصوص انحلال یا ادغام آن‌ها در چارچوب برنامه‌ها و سیاست‌های جهاددانشگاهی
    4- مدیریت و راهبری نیازسنجی و پروژه یابی پژوهش و فناوری در حوزه تخصصی
    5- برنامه‌ریزی در خصوص توسعه و تقویت شبکه ارتباطات تخصصی پژوهش و فناوری با مخاطبین حقیقی و حقوقی در حوزه تخصصی

گفتنی است، دکتر مبارکی دکترای جامعه‌شناسی فرهنگی، علوم و تحقیقات تهران و عضو هیات علمی گروه پژوهشی توسعه اجتماعی جهاددانشگاهی در استان مرکزی، دارای 15 عنوان کتاب و مقاله بوده و در 23 طرح و پروژه حضور داشته است.

همچنین در نامه ای جداگانه از تلاش های عبدالرضا حاجیلری در مدت فعالیت به عنوان سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر تقدیر و تشکر شد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی پژوهش فناوری


نظر شما :