تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۹ تیر ۱۴۰۲ | ۰۶:۳۶ کد : ۵۹۲۷۴ اخبار عمومی تاپ خبر
کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی جهاددانشگاهی استان مرکزی با هدف اطلاع رسانی فعالیت ها و ظرفیت های این واحد سازمانی به اقشار مختلف جامعه تشکیل شد.
تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این واحد سازمانی بر ضرورت ارتقای فعالیت های اطلاع رسانی و تبلیغاتی جهت آگاهی بخشی به مردم و مسوولین تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر انجام خدمات اطلاع‌ رسانی فعالیت‌ های مختلف جهاددانشگاهی به اقشار مختلف، افزود: ساز و کار مناسبی برای اطلاع رسانی و تبلیغات مدنظر قرار گیرد و تبلغات محیطی با دقت نظر بیشتر همراه با نوآوری و خلاقیت انجام شود.

مرادی بر لزوم تهیه بروشور از فعالیت ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی، ساماندهی تابلوهای جهاددانشگاهی و مرکز درمان ناباروری، ضرورت تسریع در امور تبلیغاتی و اطلاع رسانی و ... تاکید کرد.

وی در ادامه هماهنگی جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و بهره مندی از فضای مجازی را از دیگر اقدامات کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی عنوان کرد که تاکنون بازتاب خوبی در حوزه جذب متقاضیان دوره های آموزشی داشته است.

رئیس جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: نیازسنجی تدوین برنامه های کمیته اطلاع رسانی در راستای تبلیغات گسترده به قوت انجام شود.

گفتنی است؛ در این نشست اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جهاددانشگاهی نظرات خود را در این زمینه بیان کردند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی کمیته تبلیغات اطلاع رسانی


نظر شما :