رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در جمع خبرنگاران:

رسالت جهاددانشگاهی انجام کارهای بر زمین مانده و منحصربه‌فرد است

۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۰ کد : ۵۹۴۰۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مرادی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های جهاددانشگاهی، انجام کارهای بر زمین مانده و منحصربه‌فرد بر اساس مزیت‌های رقابتی است که در استان و شهرستان‌ها وجود دارند.
رسالت جهاددانشگاهی انجام کارهای بر زمین مانده و منحصربه‌فرد است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛  محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه مراسم مرکز خدمات تخصصی و مطالعات سنگ محلات و نیم‌ور در جمع خبرنگاران، گفت: امروز شاهد افتتاح اولین مرکز خدمات تخصصی و مطالعات سنگ توسط جهاد دانشگاهی بودیم. یکی از رسالت‌های جهاددانشگاهی انجام کارهای بر زمین مانده و منحصر به فرد بر اساس مزیت‌های رقابتی است که در استان و شهرستان‌ها وجود دارند.

وی اضافه کرد: شهرستان محلات و شهر نیم‌ور با توجه به منابع عظیم خدادادی در حوزه معدن و سنگ ایران مناطقی ویژه به شمار می‌روند. بر همین اساس جهاددانشگاهی بر اساس رسالت، توانمندی و ظرفیت‌های خود اقدام به راه‌اندازی این مرکز کرده است تا بتواند از ظرفیت‌های این نهاد در سراسر کشور و واحدهایی که در حوزه سنگ و معادن فعالیت می‌کنند استفاده کرده و خدمات خود را ارائه دهد.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم در تمامی فعالیت‌های حوزه سنگ مطالعات زیادی انجام داده و بتوانیم خدمات کاربردی و ویژه در حوزه معادن داشته باشیم و شهرستان محلات را به عنوان قطب سنگ معرفی کنیم؛ جهاددانشگاهی تمام برنامه‌های خود را در این حوزه متمرکز کرده تا بتواند خدمات ویژه‌ای به تمام معادن و واحدهای سنگبری ارائه دهد.

کلید واژه ها: سنگ جهاد دانشگاهی


نظر شما :