جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/(۱)

تشریح ویژه‌برنامه‌های چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی در استان مرکزی

۲۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰۶:۴۳ کد : ۵۹۴۸۷ اخبار عمومی تاپ خبر
ویژه برنامه‌های مختلف جهاددانشگاهی استان مرکزی به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد در استان برگزار می شود.
تشریح ویژه‌برنامه‌های چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی در استان مرکزی

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان با اشاره به چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار "جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان"، ویژه برنامه های این واحد سازمانی را تشریح کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در 16 مرداد و ایام محرم، ویژه برنامه های این نهاد همزمان با سراسر کشور زودتر از موعد مقرر برگزار می شود.

مرادی حضور اساتید مجرب جهاددانشگاهی در برنامه های زنده صدا و سیما با هدف تشریح عملکرد این نهاد انقلابی، دیدار اعضای شورای مسوولین جهاددانشگاهی استان با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار مرکزی را از برنامه های سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در استان عنوان کرد.

وی با اشاره به بازدید جمعی از مدیران و مسوولان استانی از بخش های مختلف جهاددانشگاهی به مناسبت سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی است، افزود: نشست خبری با اصحاب رسانه استان با هدف تشریح دستاوردها و عملکرد جهاددانشگاهی برگزار می شود.

مرادی در ادامه انجام مصاحبه با مسوولان عالی رتبه استان در خصوص نحوه فعالیت، ظرفیت و توانمندی های جهاددانشگاهی را از دیگر اقدامات این نهاد بیان کرد.

وی با اشاره به معرفی و تقدیر جهادگران نمونه استان، خاطرنشان کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، مسابقات ورزشی ویژه جهادگران در دو گروه بانوان و آقایان و تقدیر از نفرات برتر این مسابقات برپا خواهد شد.

این مقام مسوول در پایان افزود: نصب بنر، فضاسازی، تهیه کلیپ و ... از جمله اقدامات گرامیداشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی است که  به همت روابط عمومی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

کلید واژه ها: سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :