توسعه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی با صدا و سیمای استان/پیشنهاد تهیه مستند "کاظمی آشتیانی"

۲۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۷ کد : ۵۹۵۶۷ اخبار عمومی تاپ خبر
نشست هم اندیشی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و مدیرکل صدا و سیمای استان در راستای همکاری دوجانبه برگزار شد.
توسعه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی با صدا و سیمای استان/پیشنهاد تهیه مستند "کاظمی آشتیانی"

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان به تشریح فعالیت های این نهاد پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی نهادی غیردولتی است که هزینه های خود را از محل خدماتی که به مردم ارائه می کند تامین می نماید.

وی با اشاره به نزدیکی و تقارن سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و ایام ماه محرم، به تشریح برنامه های چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در استان پرداخت و بر لزوم همکاری و انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه جهاددانشگاهی و صدا وسیما تاکید کرد.

مرادی در ادامه پیشنهاد تهیه و تولید مستند زندگی جهادگر فقید دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی را به صدا و سیمای استان ارائه کرد.

مهندس حسن نجمی مدیرکل صدا و سیمای استان نیز در ادامه ضمن استقبال از همکاری دوجانبه با جهاددانشگاهی، اظهارکرد: در راستای برگزاری برنامه های چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی استان، حضور جهادگران جهاددانشگاهی در برنامه "جمعه به جمعه" و برنامه کودک با حضور فرزندان جهادگر در ایام سالگرد تشکیل این نهاد اعلام آمادگی کرد.

وی تصریح کرد: به منظور اعتلای فرهنگ جوانی جمعیت، پزشکان مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی می توانند در برنامه هایی با رویکرد پزشکی صدا و سیما حضور موثری داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان در پایان از انعکاس رویدادها، دستاوردها، مقالات و طرح های ملی جهاددانشگاهی استان به مناسبت سالگرد تشکیل این نهاد و در مناسبت های مختلف در صدا و سیمای استان استقبال کرد.

کلید واژه ها: سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی صدا سیمای استان


نظر شما :