گرامیداشت روز جهانی جنین‌شناس در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۵ کد : ۶۰۲۶۰ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مراسم گرامی‌داشت روز جهانی جنین شناس در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
گرامیداشت روز جهانی جنین‌شناس در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ آیین گرامیداشت روز جهانی جنین شناسی با هدف ارج نهادن به تلاش های جنین شناسان مجتمع درمانی جهاددانشگاهی به همت روابط عمومی این نهاد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان برگزار شد از مریم جنابی سرپرست مرکز درمان جهاددانشگاهی، دکتر غفاری زاده مسوول فنی آزمایشگاه جنین شناسی و سمانه یزدانی خوه از جنین شناسان این مرکز درمانی با اهدای شاخه گل و هدایا تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ آزمایشگاه جنین شناسی مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی دارای پیشرفته ترین تجهیزات انجام لقاح آزمایشگاهی است.در این آزمایشگاه با همکاری متخصصان جنین شناسی علاوه بر انجام عملIVF و میکرواینجکشن، امکان انجماد اسپرم و جنین نیز وجود دارد. سیستم انجماد این آزمایشگاه این امکان را به زوج های نابارور می دهد تا در صورت درخواست بتوانند اسپرم و یا جنین خود را به منظور استفاده های بعدی در آینده ذخیره و نگهداری کنند. انجام عمل لیزر هچینگ جدیدترین روشی است که به منظور افزایش شانس لانه گزینی جنین در رحم در دنیا مرسوم است و در این آزمایشگاه نیز انجام می شود.

کلید واژه ها: جنین آزمایشگاه جهاددانشگاهی


نظر شما :