برگزاری دوره آموزشی "خلاقیت و نوآوری سازمانی" ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۶:۱۶ کد : ۶۰۵۲۰ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
دوره آموزشی خلاقیت و نوآوری سازمانی ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی در حال برگزاری است.
برگزاری دوره آموزشی "خلاقیت و نوآوری سازمانی" ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ اشرف سلیمانی مدیر اداره امور اداری جهاددانشگاهی استان مرکزی در این باره، تصریح کرد: دوره آموزش ضمن خدمت با عنوان خلاقیت و نوآوری سازمانی ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان در حال برگزاری است.

وی اظهارکرد: این دوره آموزشی شامل 8 ساعت تئوری و 8 ساعت عملی در مجموع 16 ساعت با حضور جمعی از مدیران و مسوولان جهاددانشگاهی برگزار می شود.

سلیمانی اهداف این دوره را شامل آشنایی با مفاهیم نوآوری و خلاقیت در راستای پیشرفت فرد و سازمان بیان کرد و افزود: مروری بر مفاهیم خلاقیت و نوآوری از سرفصل های این دوره است.

وی در ادامه اهداف رفتاری این دوره را شامل تولید ایده های نو، توانایی ارایه راه حل های جدید برای حل مسائل، به کارگیری توانایی های ذهنی برای ایجاد یک فکر و مفهوم جدید و توانایی یافتن راه های جدید برای انجام دادن بهتر کارها عنوان کرد.

مدیر امور اداری جهاددانشگاهی استان در پایان بر ضرورت تاثیرگذاری گواهی شرکت در دوره های آموزشی در ارتقا آتی اعضای جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: صدور گواهی پایان دوره از سوی دفتر مرکزی منوط به شرکت و تکمیل فرآیند آموزشی خواهد بود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خلاقیت مرکزی


نظر شما :