جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/(۱۶)

ویزیت رایگان مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی هم‌زمان با سالگرد تشکیل این نهاد

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۶:۲۷ کد : ۶۰۷۵۹ معاونت پژوهشی تاپ خبر
سرپرست مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از اجرای طرح ویزیت رایگان در این مرکز درمانی همزمان با سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی خبر داد.
ویزیت رایگان مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی هم‌زمان با سالگرد تشکیل این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مریم جنابی سرپرست مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت 16 مرداد سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، تمامی ویزیت های مراجعین این مجتمع درمانی بصورت رایگان انجام می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را  خدمت رسانی بیشتر در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت بیان کرد و افزود: مهم ترین  رسالت جهاددانشگاهی مبنی بر حضور فعال، امیدوار و پرتلاش در عرصه های مختلف است که در این روز با همکاری تیم متعهد و کارآمد، متخصص و  امیدبخش مرکز درمان ناباروری امید رویان جهاددانشگاهی به منظور درمان و مشاوره زوجین نابارور در راستای افزایش جوانی جمعیت در مرکز درمان جهاد دانشگاهی محقق می گردد.

جنابی اضافه کرد: با توجه به روز بودن تجهیزات مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی و حضور متخصصین ماهر، محدوده فعالیت و خدمات این مرکز در اراک و استان مرکزی فراتر رفته و خدمات رسانی به مراجعین از غرب کشور در حال انجام است.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند جهت دریافت خدمات درمانی این مجتمع به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه حاج آقاصابر، مجتمع درمانی جهادددانشگاهی استان مراجعه و یا با شماره ۳۲۲۱۲۵۰۰ تماس بگیرند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی مرکز درمان ناباروری


نظر شما :