جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/(۱۸)

پیام تبریک استاندار مرکزی به‌مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی/این نهاد از سرمایه‌های نظام اسلامی است

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۸ کد : ۶۰۷۷۱ اخبار عمومی تاپ خبر
استاندار مرکزی جهاددانشگاهی را رویش اصیل انقلاب و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست که کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.
پیام تبریک استاندار مرکزی به‌مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی/این نهاد از سرمایه‌های نظام اسلامی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی به مناسبت ۱۶ مردادماه چهل و سومین سال تأسیس جهاددانشگاهی پیامی صادر کرد.  

 در متن این پیام آمده است:  

«جهاددانشگاهی رویش اصیل انقلاب و از سرمایه‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به‌عنوان یک فرهنگ، سمت‌گیری و حرکت، نقش تأثیرگذاری را در جهت عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی ایفا کرده است.  

 بدون تردید کار جهادی، روحیه انقلابی، استفاده از نیروهای جوان مؤمن و متخصص از مؤلفه‌های شاخص این نهاد است که توانسته با حداقل هزینه‌ها و امکانات و با وجود تمام موانع و محدودیت‌ها در عرصه‌های مختلف اقدامات مؤثری را به انجام رساند و کارنامه درخشانی بر جای گذارد و با شبکه گسترده خود در سراسر کشور شعار "ما می‌توانیم" را زنده نماید.  

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر به‌ویژه شهید سعید کاظمی آشتیانی دانشمند مؤمن و جهادگر و رئیس فقید و بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، فرا رسیدن ۱۶ مرداد، چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار "جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت، باایمان، امید و اعتماد به جوانان" را به همه جهادگران پرتلاش و فعالین این عرصه در استان مرکزی تبریک عرض نموده، امید است این نهاد انقلابی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در انجام رسالت خطیر خود در الگوسازی توان کشور در توسعه علمی، آموزش مهارتی، کارآفرینی، اشتغال و در نهایت ایجاد خودباوری در مردم و همچنین تلاش برای شکوفایی استعدادها بیش‌ازپیش موفق باشد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی مرکزی


نظر شما :