جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/(۲۵)رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکیدکرد:

لزوم نگاه تحول‌آفرین در جهاددانشگاهی/ رویکرد فعالیت‌ها خروج از موازی‌کاری و بروکراسی اداری است

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۶:۴۴ کد : ۶۱۲۳۶ اخبار عمومی تاپ خبر
مرادی اظهارکرد: باید با نگاهی تحولی، نقش ویژه‌ای برای جهاددانشگاهی قائل شویم و از انجام امور تکراری و موازی کاری خارج شویم. ما باید از بروکراسی و فضای اداری خارج شویم و کارهای نو انجام دهیم.
لزوم نگاه تحول‌آفرین در جهاددانشگاهی/ رویکرد فعالیت‌ها خروج از موازی‌کاری و بروکراسی اداری است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست شورای معاونین جهاددانشگاهی استان که با حضور کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس به مناسبت سالگرد تشکیل این نهاد برگزار شد، اظهارکرد: در ۷ ماهی که تیم جدید مدیریتی در جهاددانشگاهی استان مستقر شده تلاش کردیم تا مباحث مختلفی از جمله منابع مالی و نیروی انسانی را سازماندهی و مدیریت کنیم تا به یک نظم و سامان خوبی برسیم.

وی گفت: باید با نگاهی تحولی، نقش ویژه‌ای برای جهاددانشگاهی قائل شویم و از انجام امور تکراری و موازی کاری خارج شویم. ما باید از بروکراسی و فضای اداری خارج شویم و کارهای نو انجام دهیم.

این مقام مسوول اضافه کرد: جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اقدامات متنوعی انجام می‌دهد و در حال گسترش فعالیت های خود هستیم.

نگاه ویژه رهبری به جهاددانشگاهی، نقش این نهاد را در کشور سنگین کرده است

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در پایان به نقل از ایسنا، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره نگاه ویژه‌ای به جهاددانشگاهی داشته و این نگاه، وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است. ایشان جهاددانشگاهی را پایه و ستون انقلاب اسلامی می‌دانند و به همین منظور باید نقشی موثر در استان و کشور ایفا کنیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :