فرمانده انتظامی استان مرکزی:

جهاددانشگاهی در حل مسائل جامعه یاریگر پلیس باشد/ ورود این نهاد به حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۰ کد : ۶۱۳۰۴ اخبار عمومی تاپ خبر
سردار رفیعی کیا اظهارکرد: جهاددانشگاهی می تواند با توجه به مزیت رقابتی که نسبت به ارگان های دیگر دارد در حل مسائل جامعه یاریگر پلیس باشد.
جهاددانشگاهی در حل مسائل جامعه یاریگر پلیس باشد/ ورود این نهاد به حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی در نشست با رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به اینکه افکار عمومی برای پلیس دارای اهمیت بسیاری است، اظهارکرد: جهاددانشگاهی این توانمندی و ظرفیت را با توجه به رسانه های زیرمجموعه و مرکز افکارسنجی داراست که ما را در جریان  رویدادها قرار دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پایگاه اجتماعی سرمایه پلیس است، تصریح  کرد: دشمن در حوزه فضای مجازی از حالت گفتمان به تاکتیک عملیاتی رسیده  است.

سردار رفیعی کیا اضافه کرد: جهاددانشگاهی می تواند با توجه به مزیت رقابتی که نسبت به ارگان های دیگر دارد در حل مسائل جامعه از جمله افزایش تصادفات، تخلفات، رفتارهای پرخطر و ... یاریگر پلیس باشد.

وی در ادامه خواستار همکاری دوجانبه جهاددانشگاهی و فرماندهی انتظامی استان شد و افزود: از جهاددانشگاهی این انتظار می رود که در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا کند.

سردار رفیعی کیا همچنین بر ضرورت راه اندازی نمایشگاه توانمندی های جهاددانشگاهی جهت معرفی و ارائه خدمات این نهاد به آحاد مردم تاکید کرد.

محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در این نشست به تشریح فعالیت ها و توانمندی های این نهاد پرداخت.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی رفیعی کیا


نظر شما :