به‌روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی جهاددانشگاهی استان مرکزی ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۹ کد : ۶۱۳۴۶ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهارکرد: به‌روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی و نوسازی آزمایشگاه درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان، ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
به‌روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی جهاددانشگاهی استان مرکزی ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه به منظور به‌روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی و نوسازی آزمایشگاه درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان، ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: ۹۰ میلیارد ریال از این اعتبار برای نوسازی آزمایشگاه و ۳۰ میلیارد ریال نیز برای نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: فرسودگی مکان آزمایشگاه و تجهیزات مربوطه از مشکلات، جهاددانشگاهی استان است که باید با تامین اعتبار لازم، رفع شود.

 

به روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی مرکز درمان ناباروری جزو برنامه های اولویت دار جهاددانشگاهی

رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: از عمر تجهیزات آزمایشگاهی مرکز درمان ناباروری ۱۰ تا ۱۳ سال می‌گذرد و به روزرسانی آن جزو برنامه‌های اولویت‌دار جهاددانشگاهی است.

مرادی در ادامه عدم اطلاع رسانی از خدمات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری را از دیگر مشکلات این مجموعه، عنوان کرد و افزود: برای افزایش آگاهی مردم از خدمات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان، طرح غربالگری در تفرش آغاز شد.

حمایت ویژه از مراکز درمان ناباروری استان

وی تصریح کرد: لازم است از مراکز درمان ناباروری استان حمایت ویژه صورت گیرد تا از ظرفیت خالی به نحو شایسته استفاده شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.

این مقام مسوول در پایان یادآور شد: ساخت مرکز فوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از سال ۸۹ آغاز شد و با راه‌اندازی آن این مرکز به متقاضیان درمانی از استان‌های قم، لرستان و خوزستان خدمات ارایه می‌دهد.


نظر شما :