به‌مناسبت روز داروسازی؛

نگاهی به فعالیت داروخانه مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی + تقدیر از پرسنل داروخانه

۰۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۰ کد : ۶۱۷۷۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
داروخانه دکتر شیخ الاسلامی مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی مجوز فعالیت خود را در سال گذشته کسب کرده و هم اکنون در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر آماده خدمت رسانی به همشهریان است.
نگاهی به فعالیت داروخانه مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی + تقدیر از پرسنل داروخانه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ صهبا شیخ الاسلامی دکترای حرفه ای داروسازی و مسئول فنی این داروخانه گفت: این داروخانه مجوزه فعالیت خود را در سال گذشته کسب کرده و هم اکنون در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر آماده خدمت رسانی به همشهریان است.

وی اولین اقدام برای درمان ناباروری زوجین، درمان دارویی عنوان کرد و افزود: در حوزه ناباروری این درمان‌ ها بسیار متنوع هستند و به بیماران توصیه می شود از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنند.

شیخ الاسلامی در ادامه انواع داروهای ارائه شده این داروخانه را در حوزه درمان ناباروری، بیماری های عمومی و تخصصی و ... عنوان کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن این داروخانه در جنب مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی، روند تهیه دارو توسط بیماران این مرکز تسهیل شده و مشکلی بابت تهیه دارو نداریم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیمارانی که طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، بیمه سینا و بانک سپه می باشند می توانند از خدمت این داروخانه بهره مند شوند.

این مقام مسوول اضافه کرد: علاقه مندان جهت بهره مندی از خدمات دارویی دکتر شیخ الاسلامی می توانند به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج اقا صابر، مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی مراجعه و یا با شماره 32232401(داخلی227) تماس بگیرند.

شایان ذکر است؛ مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان که مجهزترین مرکز غرب کشور شناخته می‌شود و با خدمات بهینه و جامع، هزاران خانواده را از چشم انتظاری داشتن فرزند نجات داده است.

کلید واژه ها: درمان ناباروری داروخانه جهاددانشگاهی شیخ الاسلامی


نظر شما :