۸ شهریورماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دریافت تسهیلات سفر اربعین حسینی ۱۴۰۲ به اعضای جهاددانشگاهی

۰۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۶۱۹۶۱ اخبار عمومی تاپ خبر
مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی در بخشنامه ای از اعطای تسهیلات «سفر اربعین حسینی ۱۴۰۲» به اعضایی که قصد شرکت در این مراسم را دارند خبر داد.
۸ شهریورماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دریافت تسهیلات سفر اربعین حسینی ۱۴۰۲ به اعضای جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و پیرو پیشنهاد ستاد اربعین این نهاد و موافقت رییس جهاددانشگاهی، طی بخشنامه ای مصوب شد تا همانند سال گذشته به همکارانی که قصد شرکت در این مراسم را دارند تسهیلاتی در قالب «سفر اربعین حسینی 1402» اعطا شود.

مبلغ این وام برای عضو اصلی 70 میلیون ریال و برای اعضای خانواده هر نفر به مبلغ 30 میلیون ریال است(اعضای خانواده متاهلین شامل: همسر و فرزندان و اعضای خانواده مجردین شامل پدر و مادر می شود) که باز پرداخت آن 10 قسط و بدون کارمزد بوده و به صورت متمرکز از دفتر مرکزی جهاددانشگاهی پرداخت می شود.

همچنین مقرر شد دو روز مرخصی تشویقی در صورت استفاده از سه روز مرخصی استحقاقی (در بازه زمانی ۲۵ مرداد لغایت ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۲) برای زائرین اربعین(اعضای ثبت نام کرده در سامانه) لحاظ شود.

این بخشنامه برای تمامی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی ارسال شده است و جهادگران برای دریافت تسهیلات تا روز چهارشنبه 8 شهریور ماه فرصت دارند تا فرم ثبت درخواست تسهیلات اربعین در سامانه جامع منابع انسانی/ زیر سیستم خدمات رفاهی/ تسهیلات اربعین۱۴۰۲ را تکمیل کنند.

کلید واژه ها: اربعین جهاددانشگاهی اعضای خانواده تسهیلات


نظر شما :