برگزاری سمینار "درمان زخم در بخش مراقبت‌های ویژه" در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۱ کد : ۶۲۰۶۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
نخستین سمینار درمان زخم در بخش مراقبت‌های ویژه به همت جهاددانشگاهی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک در مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
برگزاری سمینار "درمان زخم در بخش مراقبت‌های ویژه" در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مریم جنابی مدیر مرکز درمان جهاددانشگاهی استان مرکزی با بیان اینکه این سمینار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شده است، گفت: این سمینار دارای امتیاز بازآموزی سامانه آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی است و همچنین گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی برای شرکت کنندگان صادر می‌شود.

وی ادامه داد: سخنرانان این سمینار، دکتر جواد جواهری دیابتولوژیست و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، هومن محمدطالبی درمانگر تخصصی زخم و زهرا برزآبادی فراهانی کارشناس ارشد پرستاری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بودند.

جنابی در پایان با به نقل از ایسنا با اشاره به برگزاری سمینارهای مختلف در حوزه پزشکی و پیراپزشکی توسط مجتمع درمان جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: در این مجتمع علاوه بر خدمات تخصصی ناباروری، قسمت‌های دیگری از جمله کلینیک دیابت و مرکز زخم نیز فعال است که دکتر جواد جواهری در مرکز دیابت مشغول به فعالیت بوده و روزانه پاسخگوی بیماران در این حوزه هستند.

شایان ذکر است؛ در این سمینار در خصوص زخم های دیابتی، بستر، عروقی، سرطانی و جراحی و درمان زخم در بخش مراقبت‌های ویژه مطالبی برای شرکت کنندگان بیان شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی جهاددانشگاهی سمینار


نظر شما :