با حضور در جهاددانشگاهی استان صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی از روند برگزاری ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این سازمان

۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۱ کد : ۶۲۶۷۴ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی از روند برگزاری ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این سازمان در جهاددانشگاهی استان بازدید به عمل آورد.
بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی از روند برگزاری ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این سازمان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سید بهاالدین میرمحمدی مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی و هیات همراه از روند برگزاری ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این سازمان بازدید به عمل آورد.

میرمحمدی با حضور در جهاددانشگاهی استان مرکزی از نزدیک در جریان روند برگزاری ارزیابی پذیرفته شدگان این سازمان توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی قرار گرفت و از تلاش عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کرد.

محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان نیز در حاشیه این بازدید توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری این دوره از ارزیابی ارایه کرد.

وی افزود: ارزیابی و توسعه شایستگی 285 پرسنل دستگاه های اجرایی استان مرکزی و کسانی که در آزمون استخدامی امور مالیاتی شرکت کرده بودند از 29 شهریور الی 7 مهرماه جاری در حال برگزاری است.

رئیس جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: کانون ارزیابی و توسعه جهاددانشگاهی یکی از مراکز ارزیابی شایستگی سرمایه انسانی سازمان‌ ها و دستگاه‌ های اجرایی دولتی و غیردولتی کشور است.

این مقام مسوول در پایان به ارائه گزارشی از  فعالیت مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و بخش های مختلف جهادانشگاهی استان پرداخت.

کلید واژه ها: ارزیابی توسعه استان مرکزی جهاددانشگاهی شایستگی


نظر شما :