آغاز بکار مجدد "آزمایشگاه ژنتیک" مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۷ کد : ۶۲۸۱۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
فعالیت مجدد آزمایشگاه ژنتیک مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد.
آغاز بکار مجدد "آزمایشگاه ژنتیک" مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، تصریح کرد: فعالیت مجدد آزمایشگاه ژنتیک مجتمع درمانی جهاددانشگاهی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه از دو سال پیش آزمایشگاه ژنتیک جهاددانشگاهی به عنوان اولین آزمایشگاه ژنتیک در استان راه اندازی شد، اظهارکرد: به علت نبود متخصص در این حوزه، فعالیت این آزمایشگاه با فراز و نشیب‌هایی همراه بود که امسال با توجه به انعقاد تفاهم نامه با علوم پزشکی اراک در زمینه تأمین متخصص، مقرر شد این آزمایشگاه راه اندازی شود.

مرادی در ادامه از تعامل دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای تامین نیروی فنی آزمایشگاه ژنتیک با مسوولیت دکتر نسرین سهرابی تشکر و قدردانی کرد.

مرادی اضافه کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مجموعه‌ های علمی پژوهشی در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد و بیش از ۱۰ سال به حوزه درمانی وارد شده و در همین راستا آزمایشگاه ژنتیک با هدف رفع نیاز استان آغاز به کار می کند.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند جهت بهره مندی از خدمات آزمایشگاه ژنتیک جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۲۱۷۲۲ تماس بگیرند.

کلید واژه ها: آزمایشگاه ژنتیک جهاددانشگاهی علوم پزشکی اراک


نظر شما :