حضور مدیر و کارشناس روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی در دوره آموزشی "شناخت افکار عمومی روابط‌عمومی‌ها"

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۷ کد : ۶۲۸۹۱ اخبار عمومی تاپ خبر
دوره آموزشی "شناخت افکار عمومی" ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان مرکزی برگزار شد.
حضور مدیر و کارشناس روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی در دوره آموزشی "شناخت افکار عمومی روابط‌عمومی‌ها"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این دوره آموزشی که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان برگزار شد، گفت: مدیران باید از لاک منفعل و بی‌تحرک خود در حوزه اطلاع‌رسانی خارج شوند و روابط عمومی‌ها با به کارگیری روش‌های نوین، تحرک بیشتری داشته باشند.

وی افزود: سطح کار در حوزه اطلاع‌رسانی رضایت بخش نیست و نیازمند آموزش در لایه‌های مختلف در بین مدیران، روابط عمومی‌ها و خبرنگاران هستیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امیدآفرینی و افزایش رضایت‌مندی عامل قطعی همراهی مردم با نظام است و مردم اگر به فعالیت و تحرک ما امید داشته باشند حتما همچون چهار دهه گذشته همراهی و مشارکت خواهند داشت.

همچنین در این دوره آموزشی دکتر هادی زمانی(متخصص علوم ارتباطات و رسانه، نویسنده و روزنامه نگار ) مطالبی در خصوص موضوع این کارگاه که 9 و 10 مهرماه در سالن جلسات غدیر استانداری مرکزی برگزار شد بیان کرد.

گفتنی است؛ به شرکت‌کنندگان دوره آموزشی شناخت افکار عمومی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان مرکزی، گواهینامه معتبر از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه خواهد شد.


نظر شما :