رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکیدکرد:

نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی به‌عنوان بازوی عملیاتی در مطالبه‌گری فعالانه جامعه/راهبردهای اتخاذ شده پیاده‌سازی شود

۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۳ کد : ۶۳۳۱۳ اخبار عمومی تاپ خبر
مرادی تصریح کرد: اگر به دنبال مطالبه گری فعالانه هستیم باید از ظرفیت فعالان کف جامعه استفاده کرد تا اندیشه‌ها و راهبردهایی که اتخاذ می‌شود در عمل پیاده سازی شود و جهاددانشگاهی نیز به عنوان بازوی عملیاتی در این حوزه نقش آفرینی خواهد کرد.
نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی به‌عنوان بازوی عملیاتی در  مطالبه‌گری فعالانه جامعه/راهبردهای اتخاذ شده پیاده‌سازی شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در اولین گردهمایی اندیشکده‌ها و اندیشمندان جوان استان مرکزی و آیین آغاز به کار هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی تحول، اظهارکرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، حلقه واسطه بین جامعه و حوزه های مختلف دانشگاهی، فنی و مهندسی، پزشکی، علمی، صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و ... است و از این ظرفیت می‌توان برای فعال کردن فعالان و کنش‌گران اجتماعی استفاده کرد.

وی افزود: گرچه این اقدام توسط جهاددانشگاهی به نوعی از مدتها قبل شروع شده است، اما این کار در این گردهمایی به طور رسمی آغاز می شود و گروه هایی نظیر کنش‌گران اجتماعی، سمن‌ها، گروه‌های جهادی، تعاونی‌ها و تشکل‌های غیردولتی و مردمی، شناسایی و به اندیشکده‌ها و اندیشه‌ورزان معرفی می شوند.

مرادی اضافه کرد: این گروه‌ها اشراف کافی به مسائل جامعه دارند و با استفاده از دانش در کنار تجربه می‌توانند یک مجموعه کامل ایجاد کنند و به عنوان موتور محرکه مطالبه‌گری عمل خواهند کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان به نقل از ایسنا، تصریح کرد: اگر به دنبال مطالبه گری فعالانه هستیم باید از ظرفیت فعالان کف جامعه استفاده کرد تا اندیشه‌ها و راهبردهایی که اتخاذ می‌شود در عمل پیاده سازی شود و جهاددانشگاهی نیز به عنوان بازوی عملیاتی در این حوزه نقش آفرینی خواهد کرد.


نظر شما :