بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان

۳۰ مهر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۳ کد : ۶۳۷۳۰ معاونت پژوهشی تاپ خبر
جمعی از مسوولان حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از مجتمع فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان بازدید کردند.
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مریم جنابی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در حاشیه این بازدید که با حضور حجت الاسلام گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و هیات همراه از این مجتمع درمانی انجام شد، گفت: هدف از این بازدید آشنایی مسئولان حوزه علمیه خواهران با فرایندها و خدماتی است که در این مجتمع به مردم ارائه می شود.

وی افزود: آزمایشگاه ژنتیک، مرکز مشاوره، مرکز طب کار، آزمایشگاه تشخیص طبی و آزمایشگاه جنین شناسی در این مجتمع درمانی به مردم خدمات ارائه می دهند که معرفی این خدمات به اقشار مختلف در دستور کار این مجتمع است.

جنابی یکی از ضرورت های مورد نیاز در درمان ناباروری را کمک به زوج های محروم برای تامین هزینه درمان ناباروری عنوان کرد و افزود: حوزه علمیه خواهران می تواند زمینه ارتباط خیرین در بخش های مختلف را با این مرکز برقرار کند تا در نتیجه این همکاری، مشکلات مالی اقشار کم بضاعت در زمینه درمان ناباروری مرتفع شده و آنها نیز از نعمت فرزند برخوردار شوند. بر این اساس امید است ارتباطی دو طرفه بین دو مجموعه ایجاد و در قالب همکاری این مجتمع با حوزه علمیه خواهران، جلب و جذب خیرین به موضوع کمک به زوج های نابارور و تامین هزینه های درمان آنان انجام شود.

این مقام مسوول در پایان به نقل از ایسنا با اشاره به مشکل کاهش جمعیت، اظهارکرد: آشنایی اقشار مختلف تاثیرگذار در جامعه از جمله بانوان طلبه و مبلغه با این مرکز می تواند زمینه استفاده از ظرفیت این قشر در حوزه ترویج فرزندآوری را فراهم کرده و در این مسیر، خدمات این مرکز به زوج هایی که در حوزه فرزندآوری مشکلات جسمانی دارند، معرفی شود.

کلید واژه ها: حوزه علمیه خواهران درمان ناباروری


نظر شما :