شهرجردی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر نیم ور :

مدیران نسل فعلی، حلقه‌ی مدیریتی را برای حضور نسل جوانِ مؤمنِ آگاهِ انقلابی باز کنند

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۶۴۲۴ اخبار عمومی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی : مسئولان باید خطوط اصلی این نقشه‌ی پرافتخار را به عنوان دستور در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و قانون‌گذاری‌ها قرار دهند و از این ظرفیت استفاده کنند
مدیران نسل فعلی، حلقه‌ی مدیریتی را برای حضور نسل جوانِ مؤمنِ آگاهِ انقلابی باز کنند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز چهارشنبه 28 فروردین ماه اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر نیم ور در سال 98 با حضور حجت الاسلام لطفی امام جمعه ، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی ، فرماندار ، بخشدار ، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، دانشجویان مرکز  و جمعی از مسئولین این شهر در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم ور برگزار گردید.

شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب عنوان کرد : فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این بیانیه جای کار علمی و پژوهشی دارد تا به صورت دقیق و حساب شده عملیاتی شود ،  رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب با مرور تجربه‌ی ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی اعلام کردند: انقلاب وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است ، گام دومی که باید در چارچوب نظریه‌ی نظام انقلابی و با تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی به‌سوی تحقق آرمانِ ایجاد تمدّن نوین اسلامی برداشته شود.

شهرجردی گفت : ما مدیران و مسئولان، مخاطب ویژه‌ای در این بیانیه هستیم. باید مدیران نسل فعلی، حلقه‌ی مدیریتی را برای حضور نسل جوانِ مؤمنِ آگاهِ انقلابی باز کنند، به نصاب مدیریت انقلابی و جهادی برگردند، خودشان را در پاک‌دستی، عدالت‌خواهی، فسادستیزی و ساده‌زیستی به آن تراز برسانند، متواضعانه خطاهای خود را بپذیرند و عذرخواهی کنند؛ همچنان‌که در این متن، به‌خوبی، مسیر به آنان نشان داده شده است. مسئولان باید خطوط اصلی این نقشه‌ی پرافتخار را به عنوان دستور در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و قانون‌گذاری‌ها قرار دهند و از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ادامه افزود : معظم‌له جوانان را به آماده کردن خود برای به‌دوش گرفتن بار ادامه این راه و زمامداری امور کشور در بخش‌های گوناگون فراخوانده و از برآورده شدن امید‌ها در این‌باره سخن گفته‌اند. به بیان دقیق‌تر، خطاب قرار دادن مسئولان آینده کشور بیانگر این واقعیت است که رهبر انقلاب این بار به ذکر مسئولیت‌های اجتماعی این نسل در حال و آینده اکتفا نکرده و آنان را درجایگاه زمامداران و متولیان امور نشانده و وظایف آنها را برشمرده‌اند.

لازم به ذکر است در این جلسه دانشجویان حاضر در جلسه نیز مطالب و دغدغه های خود را بیان کردند و درخصوص آنها صحبت شد.

 


نظر شما :