جهاددانشگاهی استان مرکزی عضو کارگروه کمیته علمی "جشنواره ملی انار ساوه"/برگزاری سلسله نشست‌های علمی از امروز

۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۸ کد : ۶۴۴۳۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه با تشکیل کمیته علمی با عضویت جهاددانشگاهی استان مرکزی از امروز، ۱۵ آبان در این شهرستان برگزار می شود.
جهاددانشگاهی استان مرکزی عضو کارگروه کمیته علمی "جشنواره ملی انار ساوه"/برگزاری سلسله نشست‌های علمی از امروز

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه با تشکیل کمیته علمی با عضویت جهاددانشگاهی استان از امروز، ۱۵ آبان‌ماه در این شهرستان برگزار می شود.

در همین راستا سلسله نشست های کمیته علمی جشنواره ملی انار ساوه با موضوع صادرات انار ارگانیک، جایگاه انار و فراورده‌های آن در توسعه صنعت گردشگری طب ایرانی، مدیریت تنش‌های زیستی و عوارض فیزیولوژیک در باغات انار، خواص تغذیه ای و درمانی انار و فراورده‌های آن از منظر طبی ایرانی و سنتی و مدیریت به باغی انار توسط جمعی از اعضای هیات علمی و متخصصان در این زمینه برگزار می شود.

کمیته علمی جشنواره ملی انار ساوه به ریاست جهادکشاورزی و عضویت جهاددانشگاهی، مرکز تحقیقات انار، دانشگاه آزاد و تعاونی باغداران است.

شایان ذکر است؛ دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه از ۱۵ الی ۲۰ آبان‌ماه با حضور مسوولان کشوری، استانی و جمعی از سفرا، میهمانان خارجی از کشورهای مختلف در مسجد جامع تاریخی هزار ساله ساوه برگزار می شود.


نظر شما :