آغاز دوره آموزش ضمن خدمت "خلاقیت و نوآوری سازمانی" ویژه کارشناسان جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۸ کد : ۶۴۴۸۴ اخبار عمومی تاپ خبر
دوره آموزش ضمن خدمت "خلاقیت و نوآوری سازمانی" با هدف ارتقای دانش و مهارت کارکنان، ویژه کارشناسان جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد.
آغاز دوره آموزش ضمن خدمت "خلاقیت و نوآوری سازمانی" ویژه کارشناسان جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ اشرف سلیمانی مدیر امور اداری و عمومی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: دوره آموزش ضمن خدمت با عنوان خلاقیت و نوآوری سازمانی ویژه کارشناسان جهاددانشگاهی استان آغاز شد.

وی افزود: این دوره آموزشی از روز دوشنبه، 15 آبان ماه به مدت سه روز با تدریس  استاد حمیدی نسب کارشناس ارشد مدیریت صنعتی در سالن جلسات مرکز درمان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

 سلیمانی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی ویژه کارشناسان و غیرکارشناسان(کمک کارشناس، متصدی، کارپرداز و ...) برپا می شود و امکان تکرار دوره وجود نداشته، تصریح کرد: صدور گواهی پایان دوره از سوی دفتر مرکزی منوط به حضور در کلاس و تکمیل فرآیند آموزشی خواهد بود.

به گفته وی، آشنایی کارکنان با مفاهیم نوآوری و خلاقیت در راستای پیشرفت فرد و سازمان، ارتقای اطلاعات، دانش و مهارت کارکنان، تولید ایده های نو، توانایی ارائه راه حل های جدید برای حل مسائل، به کارگیری توانایی های ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید و توانایی یافتن راه های جدید برای انجام دادن بهتر کارها از جمله اهداف رفتاری دوره آموزشی ضمن خدمت کارشناسان است.

سلیمانی در ادامه سرفصل های این دوره آموزشی را شامل مروری بر مفاهیم خلاقیت و نوآوری، بررسی تئوری های نوآوری، ابزارهای نوآوری و بررسی تجارب موفقیت آمیز در ایران عنوان کرد.

مدیر امور اداری جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: گواهینامه پایان دوره آموزش ضمن خدمت پس از برگزاری آزمون این دوره، به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

کلید واژه ها: دوره آموزشی خلاقیت نوآوری جهاددانشگاهی


نظر شما :