امضای توافق‌نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و کمیته امداد استان

۲۱ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۹ کد : ۶۴۶۵۲ اخبار عمومی تاپ خبر
توافق‌نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و کمیته امداد استان به منظور پاسخگویی به نیازهای حوزه درمان، آموزش، پژوهش و فرهنگی به امضا رسید.
امضای توافق‌نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و کمیته امداد استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ با حضور محسن مرادی رئیس این واحد و مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی توافق‌نامه همکاری مشترک به منظور پاسخگویی به نیازهای حوزه درمان، آموزش، پژوهش و فرهنگی به مدت دو سال به امضا رسید.

از تعهدات مشترک این توافق نامه می توان به انجام نیازسنجی از مددجویان، کارکنان و خانواده های کمیته امداد توسط جهاددانشگاهی بابت ارائه دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، ارائه 30 درصد تخفیف از سوی جهاددانشگاهی بابت دوره های آموزشی کوتاه مدت عمومی به مددجویان کمیته امداد، ارائه 20 درصد تخفیف از سوی جهاددانشگاهی بابت دوره های آموزشی کوتاه مدت به کارکنان و خانواده های امدادگران و ارائه تخفیف 10 درصدی علاوه بر سهم بیمه های پایه بابت هزینه های ناباروری مددجویان کمیته امداد و کارکنان این نهاد اشاره کرد.

همچنین به منظور اجرایی شدن مفاد توافق نامه مقرر شد جلسات رسمی به صورت ادواری با حضور کارشناسان کمیته امداد و جهاددانشگاهی استان در موضوعات تخصصی مورد علاقه طرفین و به دعوت نمایندگان تام الاختیار برگزار شود.

کلید واژه ها: کمیته امداد جهاددانشگاهی


نظر شما :